امروز:15 اردیبهشت 1403

انتقال فایل با برنامه bump

انتقال فایل با برنامه bump 6

 

bump برنامه ی معروفی است که برای ایفون و اندروید موجود است. در این روش دو گوشی را به هم زده و با این که فایل ها را منتقل می کنید.به تازگی شرکت گوگل این اپ را خریداری کرده و از ایم به بعد توسعه ام را به دست می گیرد.

شما می توانید روش های مختلف انتقال فایل را در  مقاله روش های انتقال فایل دنبال کنید.

Bump به اشتراک گذاری بین افراد را به آسانی زدن دو گوش به یکدیگر کرده است. تنها چیزی را که می خواهید را انتخاب نموده و سپس گوشی خود را در دست بگیرید و به آرامی دستهایتان را به هم بزنید.

ویژگی ها :

–          به اشتراک گذاری تصاویر ، موسیقی ، تماس ها ، رویدادها، پروفایل فیس بوک ، توییتر و LinkedIn به همراه مقایسه دوستان مشترک

–          بعد از اینکه گوشی هایتان را به هم زدین( Bump کردین ) می توانید از پیام رسانی رایگان بین دو گوشی استفاده نمایید!

–          می توانید آیفون ، آی پاد تاچ ، آی پد را به هم بزنید. تنها چیزی که نیاز هست اینترنت وای فای یا اینترنت سیم کارت می باشد.

346832-bump-3-3-for-android

ویژگی های جدید این نسخه :

–          به اشتراک گذاری موسیقی! آهنگی که می خواهید را انتخاب کرده و اونها را به دوستتان Bump کنید. دوستانتان می توانند آنها را از طریق Youtube به صورت رایگان گوش دهند یا به preview آی تونز آنها گوش دهند و یا اینکه آنها را از طریق آی تونز خریداری نمایند.

–          زبان های جدید : چینی و کره ای

انتقال از لپ تاپ به گوشی:

شما برای این کار به سایت bu.mp رفته و فایل های خود را از طریق ان انتقال می دهید.

 

iphone bump:

 

 

 

شما می توانید برنامه ی Bump را از طریق App Store به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

Android bump:

شما می توانید برنامه ی Bump را از طریق اندروید مارکت به صورت رایگان دریافت نمایید.