امروز:8 اردیبهشت 1403

Twitch امکان پخش همزمان به پلتفرم‌های استریم رقبا را فراهم می‌کند

Twitch اکنون به کاربران خود امکان پخش همزمان در سایر سایت های ویدیویی زنده را می دهد. این اعلامیه در TwitchCon در لاس وگاس منتشر شد، درست زمانی که دستورالعمل‌های جدید پخش همزمان را منتشر کرد. این شرکت تأکید می کند که پخش همزمان تا زمانی که «تجربه کاربر توییچ به خطر نیفتد» در سایر پلتفرم ها مجاز است.

در ماه آگوست، توییچ قوانین خود را در مورد استریم متقابل کاهش داد و به کانال ها اجازه داد محتوای زنده خود را در برنامه های رسانه های اجتماعی مانند TikTok و Instagram نشان دهند. از نظر اینکه خدمات رقبای جدید اکنون چه خدماتی هستند، زبان توییچ گسترده است – با استناد به اینکه «هر سرویسی» روی میز است. به نظر می رسد تنها استثنا کانال هایی هستند که قراردادهای انحصاری را با Twitch امضا کرده اند.

به نظر می رسد رویکرد جدید برای پخش همزمان به نتیجه شرکت آسیب برساند. یک پلت فرم پخش زنده سرگرم کننده های بیشتری می خواهد، پس چرا به کاربران اجازه می دهیم محتوای خود را به جای دیگری ببرند؟ این حرکت ممکن است پاسخی به چندین استریمر معروف باشد که از کشتی می پرند و با رقبای موجود در فضا – به طور خاص یوتیوب – قرارداد امضا می کنند. این یک حدس و گمان محض است، اما شاید ارائه جریان‌های درآمدی اضافی به سازندگان بدون هیچ گونه رشته‌ای مرتبط می‌تواند برای حفظ بازیکنان اصلی و پخش‌کننده‌های متوسط ​​از درآمدشان کافی باشد.

توییچ تلاش کرده است تا سیاست‌های خود را در سراسر جهان به‌روزرسانی کند تا هم کاربران و هم سرمایه‌گذاران خود را راضی نگه دارد. این شرکت به تازگی تلاش کرده است تا به Doxxing خارج از پلتفرم رسیدگی کند، و حتی با برنامه های یادگیری ماشینی که می توانند چت ها را تعدیل کنند، دست به کار شده است. همچنین ویژگی‌های جدیدی را که از دیگر شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی وام گرفته شده بود، مانند داستان‌ها و فیدها معرفی کرد.

اشتراک گذاری