امروز:9 اردیبهشت 1403

به نظر می رسد مبارزه زاک و ماسک در حال وقوع نیست

بر اساس صدای اختصاصی شنیده شده توسط رویترز، به نظر می رسد مسابقه قفس مارک زاکربرگ و ایلان ماسک برگزار نمی شود. در یک ضبط صوتی که به طور انحصاری در اختیار این نشریه قرار گرفت، زاکربرگ به طرز شگفت انگیزی به کارکنان متا در تالار شهر شرکت گفت که “مطمئن نیست که آیا قرار است این اتفاق بیفتد.”

نظرات زاکربرگ در مورد این مسابقه در طول یک بحث گسترده در شرکت در مورد رقیب متا در توییتر، Threads که اخیراً راه اندازی شده بود، رخ داد، که در هفته ها پس از انفجار در صحنه، کمی لکنت داشته است.

زاک در واقع نگفت که مسابقه تعطیل است، فقط بعید است. پس آن لیوان را نیمه پر نگه دارید، با طرفداران مبارزه کنید. ماسک که حرف “X” را بیشتر از هوای پاک دوست دارد، پاسخی نداده است، اما با توجه به تمایل اخیر زاکربرگ به جیو جیتسو، ممکن است خیالش راحت شود.

قرار بود دعوا در قفس یک ماجرای پر زرق و برق لاس وگاس باشد، با این جفت میلیاردر که در یک ماه گذشته حول محور تاریخ و محل برگزاری می رقصند. زاکربرگ از همان ابتدا در مورد مبارزه بسیار جدی به نظر می رسید و ماسک در نهایت تسلیم شد و در توییت (x-ing؟) گفت که اگر مدیر عامل متا بود، “برای مسابقه قفس آماده بود”. ماسک همچنین گفت که او این “حرکت عالی” به نام “والروس” را انجام می دهد که در آن بالای سر حریفان دراز می کشد و هیچ کاری انجام نمی دهد.

به گفته الکس ولکانوفسکی، مربی و اسطوره MMA، زوک مطمئناً برای مقابله با این چالش آماده به نظر می رسید. و اگرچه او به طور کلی همه چیز را به عنوان یک شوخی تلقی می کرد، ماسک با پذیرش پیشنهاد آموزشی از قهرمان UFC ژرژ سنت پیر و مبارزه با پادکست لکس فریدمن، به نوعی برای مبارزه آماده شد. البته، در آن زمان است که او از بازتوییت کردن (re-xing؟) محتوای نفرت انگیز ضد ترانس و تغییر قوانین سایت برای اجازه دادن به جنس نادرست فاصله می گیرد. دانا وایت، رئیس UFC نیز به خبرنگاران گفته است که این سازمان آماده کمک به این رویداد است.

اشتراک گذاری