امروز:9 اردیبهشت 1403

X به تبلیغ‌کنندگان می‌گوید که برای تیک آبی 1000 دلار در ماه خرج کنند!

ماسک می گوید این کار برای جلوگیری از کلاهبرداران از ایجاد میلیون ها حساب کاربری است.

در میان تغییر نام تجاری خود به X، ظاهراً توییتر در تلاش برای افزایش سود خود، به تبلیغ‌کنندگان سخت می‌گیرد. گزارش‌ها در اوایل این ماه حاکی از آن بود که درآمد توییتر ۵۰ درصد کاهش یافته است. طبق گزارش وال استریت ژورنال، آخرین استراتژی این شرکت برای افزایش درآمد، از برندها می‌خواهد حداقل 1000 دلار در ماه برای تبلیغات هزینه کنند تا وضعیت تأیید شده خود (تیک آبی) را در پلتفرم حفظ کنند.

ماسک در پاسخ به توئیتی درباره گزارش وال استریت ژورنال، می‌گوید که هزینه «متوسط بالا» یک اقدام پیشگیرانه برای کمک به کاهش تعداد کلاهبردارانی است که «میلیون‌ها حساب» روی پلتفرم ایجاد می‌کنند. ماسک اضافه کرد که برندها می توانند در عوض 1000 دلار در ماه برای تیک آبی بپردازند.

واضح است که توییتر به دنبال راه هایی برای کاهش ضررهای خود است و منبع اصلی درآمد این شرکت تبلیغات است. وال استریت ژورنال همچنین گزارش می دهد که توییتر قیمت برخی از جایگاه های تبلیغاتی خود را کاهش می دهد. به عنوان مثال، توییتر به تمام رزروهای جدید تا 31 جولای 50 درصد تخفیف می دهد. این شرکت ادعا می‌کند که هدف از این تخفیف‌ها این است که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد «در لحظات حیاتی» مانند رویدادهای ورزشی دسترسی پیدا کنند.

در حالی که بعید است نرخ ماهیانه 1000 دلار برای برندهای بزرگتر مشکلی ایجاد کند، تغییر جدید می تواند به مشاغل کوچکتری که نمی خواهند یا بودجه اضافی برای تعهد ندارند آسیب برساند.

اشتراک گذاری