امروز:14 اردیبهشت 1403

گوگل پس از بتا، پخش برنامه اندروید را در کروم بوک ها عرضه می کند

دیگر نیازی به آزمایش نسخه بتا برای پخش جریانی برنامه های Android در Chromebook خود ندارید. گوگل به‌روزرسانی سیستم‌عامل کروم M115 را منتشر کرده است که استریم برنامه اندروید را برای افراد بیشتری در دسترس قرار می‌دهد. اگر Phone Hub را فعال کرده‌اید، می‌توانید یک برنامه Android را مستقیماً از دستگاه تلفن همراه خود به جای نصب آن روی رایانه اجرا کنید. این به‌روزرسانی به شما امکان می‌دهد به پیامی پاسخ دهید یا تحویل ناهار خود را بدون حواس‌پرتی دست زدن به گوشی خود بررسی کنید.

این ویژگی همچنان به تعداد انگشت شماری از گوشی های دارای اندروید 13 از گوگل و شیائومی محدود می شود. از طرف Google، به Pixel 4a یا جدیدتر نیاز دارید. در این میان طرفداران شیائومی به حداقل 12T نیاز دارند. Chromebook و تلفن شما باید در یک شبکه WiFi و از نظر فیزیکی نزدیک باشند. ممکن است برخی از شبکه‌ها از این ویژگی پشتیبانی نکنند، اما در صورت نیاز می‌توانید از اتصال فوری سیستم‌عامل Chrome برای ایجاد پیوند استفاده کنید.

مانند زمان بتا، نمی خواهید از پخش برنامه برای بازی ها یا سایر برنامه های فشرده اندروید استفاده کنید. این بیشتر برای پاسخ دادن به اعلان‌ها است تا هر تعهد جدی – شما همچنان می‌خواهید برنامه‌هایی را برای آن نصب کنید. با این حال، بخشی از یکپارچگی تلفنی را که در macOS و Windows می‌یابید، به Chromebookها می‌دهد و ممکن است به شما کمک کند در حین کار متمرکز بمانید.

ارتقاء M115 همچنین به شما امکان می دهد اسناد PDF را امضا کرده و امضاها را ذخیره کنید تا بعداً از آنها استفاده کنید. گوگل همچنین اپلیکیشن Shortcut مبتنی بر صفحه کلید را با رابط کاربری جدید و جستجوی درون برنامه آسان تر طراحی کرده است.

اشتراک گذاری