امروز:6 اردیبهشت 1403

طبق گزارش‌ها، آمازون در تلاش است تا خدمات تلفن همراه رایگان را به مشترکین Prime ارائه دهد

آمازون ممکن است در حال برنامه ریزی برای ارائه یک مزیت بسیار مهم به مشترکین Prime باشد: خدمات تلفن همراه رایگان. به گفته بلومبرگ، این شرکت با چندین اپراتور مستقر در ایالات متحده در مورد ارائه خدمات تلفنی ارزان – حدود 10 دلار در ماه – یا حتی رایگان به مشتریان Prime صحبت می کند. در حال حاضر، آمازون ظاهراً در حال مذاکره با سه اپراتور بزرگ ایالات متحده (Verizon، AT&T و T-Mobile) و همچنین Dish Network است، اگرچه به نظر می رسد مذاکرات با AT&T در هفته های اخیر شکست خورده است.

احتمالاً مدتی طول می کشد تا این پیشنهاد بالقوه راه اندازی شود، زیرا بلومبرگ می گوید که مذاکرات تنها حدود شش تا هشت هفته است که ادامه دارد و هنوز هم ممکن است لغو شود. اما با توجه به اینکه برنامه های موبایل چقدر گران می شوند، این می تواند یک پیشنهاد بالقوه جالب برای مشتریان آمازون باشد. البته، این مستلزم تعهد بیشتر به آمازون است، که در حال حاضر انگشتان خود را در تعداد بی‌معنی از کسب‌وکارهای مختلف دارد.

تا کنون، جزئیاتی در مورد اینکه سرویس آمازون ممکن است چه شکلی باشد وجود ندارد – آیا این سرویس همان سطح خدماتی را ارائه می دهد که شما مستقیماً از طریق Verizon، T-Mobile یا AT&T انجام می دهید. به طور خاص، اپراتورها تمایل دارند بسته به برنامه ای که کاربران آن انتخاب می کنند، داده های بیشتری را با سرعت 5G ارائه دهند. همچنین بسیاری از مزایا وجود دارد که این روزها اپراتورها تمایل دارند مانند نتفلیکس از T-Mobile یا Apple Music یا Disney+ در Verizon استفاده کنند.

اما تصور اینکه بسیاری از مشتریان برخی از این مزایا یا حتی داده‌های پرسرعت کمتر را برای دریافت خدمات تلفن همراه به صورت رایگان مبادله کنند، سخت نیست. این به این فرض است که آنها می توانند بخش دیگری از زندگی دیجیتال خود را به آمازون گره بزنند – اما اگر قبلاً به Prime گره خورده اید، این می تواند بخش جدیدی از برنامه اشتراک آمازون را ایجاد کند.

اشتراک گذاری