امروز:10 فروردین 1403

کاربرد VoIP برای فعالیت های دورکاری

کاربرد VoIP برای فعالیت های دورکاری؛ مزایای بسیاری از سیستم های تلفن ویپ از راه دور برای تجارت شما تمرکز کرده ایم. با این حال، در نظر گرفتن ارزش سیستم تلفن VoIP برای بهبود کلی تجربه مشتری نیز اهمیت بسیار زیادی دارد، چیزی که اگر می‌خواهید یک مزیت رقابتی داشته باشید، حیاتی به حساب می آید.

کاربرد VoIP برای فعالیت های دورکاری؛ بهبود تجربه مشتری 

هرگز تماس مشتری هایتان را از دست ندهید. با ویژگی هایی مانند ارسال تماس، پست صوتی، قابلیت تلفن همراه، نوبت تماس و پاسخ به تماس، شرکت و یا سازمان شما می تواند هر زمان که مشتریان به شما نیاز داشته باشند در دسترس مشتریان قرار یگیرد. Aircall یک سیستم تلفن مجازی شناخته می شود که دارای طیف گسترده ای از ویژگی های تماس صوتی است.

کاربرد VoIP برای فعالیت های دورکاری؛ بدون توجه به مکان

اهرم انعطاف پذیری جغرافیایی کارمندان شما می توانند در خانه و یا هر جای دیگری که به اینترنت دسترسی دارند حتی دور از دفتر شما فعالیت کنند. شما همچنین فرصتی برای استفاده از شماره تلفن های ملی و بین المللی بدون هزینه های گزاف و اضافی نیز دارید.

مرکز تماس خود را با رشد کسب و کار خودتان افزایش دهید. حجم تماس و سایر معیارها را تجزیه و تحلیل کنید تا اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما تا حد امکان کارآمد ارائه شوند. تعاملات مشتری را شخصی سازی کرده و حباب های بازشو داده های زیادی را به نمایندگان فروش و پشتیبانی شما ارائه می دهند تا بتوانند تعاملات خود را با مشتریان شما شخصی سازی کنند.

کاربرد VoIP برای فعالیت های دورکاری؛ ارتباطات داخل سازمان

بهبود ارتباطات داخلی یکی دیگر از مسائلی است که باعث می شود تا کارمندان شما بتواند به راحتی با همکاران خود ارتباط برقرار کنند، که به ساده سازی عملکرد خدمات مشتری به طور کلی کمک می کند. بازخورد را در زمان واقعی ضبط کنید، نظرسنجی هایی که به صورت خودکار دریافت می شوند به شما می‌گویند که چه چیزی خوب پیش می‌رود؛ بنابراین می‌توانید تغییرات لازم را برای بهبود مستمر عملکرد ایجاد کنید.

کاربرد VoIP برای فعالیت های دورکاری؛ همراهی با مشتری

دید واضح تری از سفر مشتری از انتهای تا انتها داشته باشید. جزئیاتی که با استفاده از یک سیستم ارتباطی یکپارچه می گیرید، داده ها و بینش هایی را در مورد نقاط مختلف سفر مشتری به شما می دهد. اگر مشکلی وجود دارد، می‌توانید آن را ببینید و آن را برطرف کنید تا قیف فروش خود را بهینه کنید و رضایت مشتری را افزایش دهید. 

کاربرد VoIP برای فعالیت های دورکاری؛ تکنولوژی پیشرفته

این یک نمای کلی خوب از نحوه دیجیتالی کردن تیم های تجاری خود با استفاده از سیستم تلفن از راه دور است. به طور کلی، یک سیستم تلفن VoIP دارای ویژگی‌ها و مزایایی است که شما را قادر می سازد تا یک تجربه مشتری خوب را به طور مداوم ارائه دهید، حتی زمانی که تیم‌های شما از خانه کار می کنند.

دیجیتالی شدن به طور فزاینده ای روش تجارت شرکت ها را تغییر می دهد، و با استفاده از سیستم های تلفن از راه دور، می توانید مطمئن شوید که از فناوری با پتانسیل کامل استفاده می کنید تا تیم ها و مشتریان خود را بدون توجه به جایی که هستند در ارتباط نگه دارید.

مزایای استفاده از سیستم تلفن از راه دور

عملکرد، مقیاس پذیری، تحرک و انعطاف پذیری، این ها چهار مزیت اصلی استفاده از سیستم های تلفن از راه دور هستند. با یک سیستم تلفن از راه دور، همه ابزارهای کسب و کار شما در یک مکان قرار می گیرند. برای دریافت اطلاعات نیازی به ورود یا خروج از سیستم های مختلف نخواهد بود؛ بنابراین یک سیستم تلفن ویپ مدرن باعث می شود تجربه فروش یا پشتیبانی نرم افزاری داشته باشید و به مشتریان بهتر و سریع تر خدمات ارائه داده شود. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از سیستم تلفن ویپ از راه دور اشاره کرده ایم.

ویژگی های پیشرفته

مجموعه ای قوی از ویژگی های پیشرفته تماس صوتی، مانند مسیریابی تماس، تلفن گویا، انتقال گرم، صف تماس، گروه های زنگ، اعلان های دسکتاپ، کلیک برای شماره گیری، شماره گیری برق، پس از انجام تماس، نظارت بر تماس، ضبط تماس، زمزمه تماس، و موارد دیگر را ارائه می کند. مقیاس کردن مرکز تماس شما آسان خواهد بود، شما می توانید به سرعت و به آسانی نمایندگان فروش و خدمات مشتری در داخل و خارج از کشتی را ببینید.

تماس مجازی

این به شما امکان می دهد تا به راحتی یک مرکز تماس مجازی برای تیم های فروش یا پشتیبانی راه اندازی کنید. می‌توانید تیم‌های از راه دور یا توزیع‌شده را برای استفاده از استعدادها از هر مکانی در کشور راه‌اندازی کنید. پول پس انداز خواهید کرد هیچ سخت افزاری برای نصب یا نگهداری وجود ندارد و هزینه های اشتراک ماهانه به راحتی قابل تهیه است.

قابل اعتماد

یک سیستم تلفن از راه دور قابل اعتماد است و از افزونگی شبکه برای اطمینان از تداوم خدمات در هر زمان استفاده خواهد کرد. ارائه‌دهنده خدمات VoIP شما از امنیت و قابلیت اطمینان مراقبت می کند، و بسیاری از ارائه‌دهندگان وعده آپ‌تایم‌هایی تا 99.9% را خواهند داد.

تماس های بین المللی توسط کارمندان دورکار

شما می توانید شماره تلفن های رایگان و بین المللی را تنظیم کرده تا با حضور محلی، دسترسی جهانی داشته باشید. این یک سیستم ارتباطی یکپارچه و یکپارچه را فراهم خواهد کرد که در آن نمایندگان فروش و پشتیبانی به نمای 360 درجه از سفر مشتری دسترسی داشته باشند. این کلید ارائه کیفیت ثابت خدمات است که منجر به تجربه مثبت مشتری می شود.