امروز:1 اردیبهشت 1403

توییتر ممکن است نحوه دریافت تیک ابی را پنهان کند

آیا ویژگی‌هایی را که توییتر آبی ارائه می‌کند، دوست دارید، اما تصویری را که از طرفداران ایلان ماسک ارائه می‌کند، دوست ندارید؟ ممکن است در آینده نزدیک راه حلی وجود داشته باشد. همانطور که Boing Boing اشاره می‌کند، الساندرو پالوزی، توسعه‌دهنده ادعا می‌کند که توییتر را در حال آزمایش گزینه‌ای برای مخفی کردن علامت آبی روی نمایه شما مشاهده کرده است. مگر اینکه یک توییت بسیار طولانی بنویسید یا ویژگی‌های فقط آبی را به رخ بکشید، سایر کاربران ممکن است هرگز متوجه نشوند که شما برای هدیه‌ها پرداخت می‌کنید. برای استفاده از ویژگی‌ها همچنان باید شناسه دولتی خود را تأیید کنید.

توییتر برای اظهار نظر در دسترس نیست زیرا تیم ارتباطات خود را پس از خرید ماسک منحل کرد. این آزمایش در حالی انجام می‌شود که توییتر می‌گوید از اول آوریل شروع به حذف تیک‌های تایید شده قدیمی می‌کند. در ماه نوامبر، ماسک چک مارک های قدیمی را “فاسد” خواند و گفت که شبکه اجتماعی آنها را در ماه های آینده حذف خواهد کرد.


البته دلایلی وجود دارد که ممکن است بخواهید علامت چک را پنهان کنید، البته علاوه بر تواضع یا خجالت. ممکن است نخواهید این تصور را ایجاد کنید که توییت های شما دیدگاه های کارفرمای شما را نشان می دهد. و اگر شما هم نام یک سلبریتی را به اشتراک می گذارید، ممکن است نخواهید خطر گیج کردن کاربران را به خطر بیندازید.

هیچ تضمینی وجود ندارد که توییتر گزینه پنهان کردن علامت چک را به طور گسترده در دسترس قرار دهد. با این حال، اگر شرکت به جلو ادامه دهد، ممکن است (بیشتر) ارزش تیک آبی را با ایجاد ناسازگاری آن کاهش دهد. علاوه بر این، توییتر اکنون دارای علامت‌های طلایی و خاکستری به ترتیب برای حساب‌های تجاری و دولتی است – این نشان‌ها نشان‌های رده بالای واقعی هستند.

اشتراک گذاری