امروز:10 فروردین 1403

واتس‌اپ بالاخره پشتیبانی تصویر در تصویر را برای تماس‌های ویدیویی iOS اضافه می‌کند

متا به‌روزرسانی بزرگ iOS برای واتس‌اپ را آغاز کرده است. نسخه 23.3.77 واتس‌اپ که این هفته توسط 9to5Mac مشاهده شد، سرانجام پشتیبانی تصویر در تصویر را برای تماس‌های ویدیویی اضافه کرد. این ویژگی ای است که کاربران iOS برنامه چت متا مدتی از آن درخواست کرده اند و همانطور که The Verge اشاره می کند، شرکت آزمایش آن را در پایان سال گذشته آغاز کرد.

همانند حالت‌های PiP در سایر پلت‌فرم‌ها، واتس‌اپ وقتی به برنامه دیگری نگاه می‌کنید، تماس ویدیویی شما را به حداقل می‌رساند و به شما امکان می‌دهد همزمان با مشاهده شخصی که با او در حال چت کردن هستید، چند کار را انجام دهید. اگر نمی‌توانید فوراً به PiP دسترسی پیدا کنید، متا خاطرنشان می‌کند که این ویژگی و سایر پیشرفت‌هایی که با آخرین به‌روزرسانی واتس‌اپ معرفی شده‌اند، «طی هفته‌های آینده» ارائه خواهند شد.

در مورد سایر ویژگی‌ها، WhatsApp 23.3.77 همچنین به شما امکان می‌دهد به اسنادی که از طریق برنامه ارسال می‌کنید، زیرنویس اضافه کنید. علاوه بر این، Meta تنظیمات چت گروهی را بهینه کرده است، که به شما امکان می دهد موضوعات و توضیحات طولانی تر را اضافه کنید تا بهتر توضیح دهید که گروه های چت شما در مورد چه چیزی هستند. همچنین گزینه جدیدی برای ایجاد یک آواتار وجود دارد که می توانید برای عکس پروفایل و استیکرهای خود از آن استفاده کنید.

اشتراک گذاری