امروز:1 اردیبهشت 1403

اسنپ چت اکنون بیش از 750 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد

اسنپ می گوید که به نقطه عطف جدیدی دست یافته است، زیرا اسنپ چت اکنون بیش از 750 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. این شرکت همچنین اخیراً اشاره کرده است که روزانه 375 میلیون کاربر به این برنامه وارد می شوند. در حالی که این رقم با 2.96 میلیارد کاربر فعال ماهانه و 2 میلیارد کاربر روزانه فیس بوک فاصله زیادی دارد، اما تعداد مخاطبان اسنپ چت در حال افزایش است. اسنپ در یک رویداد روز سرمایه گذار اعلام کرد که “مسیری را برای اسنپ چت می بیند که در دو تا سه سال آینده به بیش از 1 میلیارد نفر دسترسی پیدا کند.”

با کمی تفکیک این ارقام، بیشتر مخاطبان اسنپ چت خارج از آمریکای شمالی هستند، جایی که اکنون بیش از 150 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. مدیر عامل اسنپ، ایوان اشپیگل، گفت که این اپلیکیشن به بیش از سه چهارم افراد 13 تا 34 ساله در بیش از 20 کشور جهان دسترسی دارد و کاربران روزانه بیش از 5 میلیارد عکس فوری ارسال می کنند. در همین حال، سرویس اشتراک +Snapchat بیش از 2.5 میلیون عضو دارد، فقط بیش از هفت ماه پس از شروع به کار خود. بیش از 300 میلیون نفر نیز هر ماه از اسنپ مپ استفاده می کنند.

اینها نشانه های بسیار مورد نیاز مثبت بودن اسنپ پس از سال سخت 2022 است. سهام این شرکت بین اواخر سال 2021 تا اواسط سال گذشته بیش از 80 درصد سقوط کرد، زمانی که حدود 1300 کارمند را اخراج کرد. همچنین پهپاد سلفی پیکسی خود را پس از چهار ماه کنار گذاشت.

اشتراک گذاری