امروز:1 اردیبهشت 1403

NVIDIA به‌روزرسانی جدیدی را برای اشکال عملکرد Discord منتشر کرد

انویدیا شروع به رفع اشکالی کرده است که باعث شده بود برخی از GPUهای آن در زمانی که دیسکورد باز بود، عملکرد بدتری داشته باشند. در توییتی که توسط The Verge مشاهده شد، این شرکت اعلام کرد که ویندوز از این پس دفعه بعد که کاربران وارد رایانه شخصی خود می شوند، به طور خودکار به روز رسانی پروفایل برنامه را دانلود می کند. این به‌روزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که باعث می‌شد برخی از پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA، از جمله مدل‌های سری RTX 30 مانند 3080 و 3060 Ti، وقتی Discord در پس‌زمینه باز بود، حافظه خود را با حداکثر سرعت ممکن فشار دهند. در برخی موارد، کاربران NVIDIA گزارش دادند که کارت‌های ویدئویی آن‌ها تا 200 مگاهرتز کاهش می‌یابد که به معنای کاهش عملکرد متوسط در اکثر بازی‌ها است.

کاربران GeForce اکنون می‌توانند به‌روزرسانی نمایه اپلیکیشن را برای Discord دانلود کنند. این یک مشکل اخیر را حل می کند که در آن ساعت های حافظه برخی از GPU های GeForce به سرعت کامل با اجرای Discord در پس زمینه نمی رسیدند. دفعه بعد که وارد ویندوز می‌شوید، به‌روزرسانی به‌طور خودکار در رایانه شخصی شما دانلود می‌شود. pic.twitter.com/89nwugWQFF


کاربران انجمن Reddit و Linus Tech Tips جزو اولین کسانی بودند که این مشکل را شناسایی و مستند کردند. این باگ در به‌روزرسانی اخیر Discord معرفی شد که پشتیبانی از کدک AV1 را اضافه کرد. با کدک جدید، کاربران سری RTX 40 می‌توانند گیم‌پلی خود را تا 4K و 60 فریم در ثانیه بر روی Discord Nitro پخش کنند. به نظر نمی رسد این باگ روی کارت های سری RTX 40 تأثیر بگذارد. با این حال، NVIDIA به سرعت مشکل را تایید کرد و یک راه حل موقت ارائه کرد.

اشتراک گذاری