امروز:8 اردیبهشت 1403

توییتر ممکن است عمداً برنامه های شخص ثالث مانند Tweetbot را قطع کرده باشد

به نظر می رسد توییتر عمدا دسترسی مشتریان شخص ثالث را از API خود قطع کرده است. از عصر پنج‌شنبه، بسیاری از محبوب‌ترین برنامه‌هایی که می‌توانید برای پیمایش توییتر بدون استفاده از نرم‌افزار خود شرکت استفاده کنید، از جمله Tweetbot و Twitterrific، بدون هیچ ارتباط رسمی از سوی توییتر، کار نمی‌کنند. روز یکشنبه، The Information پیام‌هایی را از کانال‌های داخلی Slack توییتر به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد این شرکت از قطعی و احتمالاً علت آن نیز آگاه است.

یکی از پیام‌هایی که توسط این رسانه در کانالی که مهندسان شرکت برای تریاژ اختلالات سرویس استفاده می‌کنند، مشاهده می‌کند، می‌گوید: «تعلیق برنامه‌های شخص ثالث عمدی هستند». بنا بر گزارش‌ها، صبح جمعه، یکی از کارمندان تیم مشارکت محصول توییتر پرسیده است که تیم آن‌ها چه زمانی می‌توانند لیستی از «نقاط صحبت تأیید شده» مربوط به «دسترسی مشتریان 3 طرف لغو شده» را انتظار داشته باشند. به گفته The Information، یک مدیر بازاریابی محصول همان روز صبح به همکار خود گفت که شرکت “شروع به کار بر روی comms” کرده است، اما نمی تواند جدول زمانی برای آماده شدن آنها ارائه دهد. اطلاعات خاطرنشان می کند که نتوانسته است دلیل اقدامات توییتر را بیاموزد.

توییتر بلافاصله به درخواست نظر Engadget پاسخ نداد. از زمانی که ایلان ماسک شروع به کوچک کردن نیروی کار شرکت کرد، بخش ارتباطات را اداره نکرده است. ماسک همچنین در مورد این قطعی توییتی ارسال نکرده است و توسعه دهندگان Tweetbot، Twitterrific، Fenix و سایر مشتریان شخص ثالث می گویند که چیزی از این شرکت نشنیده اند. پل حداد، یکی از خالقان Tweetbot در پست اخیر ماستودون نوشت: «ما هم مثل شما در تاریکی هستیم.

اشتراک گذاری