امروز:10 فروردین 1403

NVIDIA Broadcast حتی اگر دوربین نگاه نکنید، تماس چشمی را حفظ می کند

اگر تا به حال خود را در حال خواندن چت در جریان پخش زنده، یا حواس‌پرت شدن یادداشت‌های خود در حین ارائه ویدیو، گرفتار کرده باشید، NVIDIA ممکن است راه حلی داشته باشد. این شرکت نرم‌افزار Broadcast خود را با ویژگی تماس چشمی بتا به‌روزرسانی کرده است که مانند FaceTime اپل، نگاه شما را ثابت می‌کند تا آن را روی دوربین شما متمرکز نگه دارد. پلک زدن و رنگ چشم شما را حفظ می کند و حتی زمانی که به اندازه کافی دور از مرکز نگاه کنید بین چشم های دیجیتال و واقعی جابه جا می شود.

توسعه دهندگان هشدار می دهند که تماس چشمی کاملاً آماده نیست، زیرا “میلیون ها” سناریوهای بالقوه رنگ چشم و نور وجود دارد که نمی توانند آنها را آزمایش کنند. اگر تکنولوژی بد رفتار کرد، تشویق می‌شوید ویدیوهای بازخورد ارسال کنید.

پخش همچنین دارای یک جلوه رنگی جدید است که لبه های بیرونی کادر را تیره می کند. جلوه‌های Blur، Replacement and Remove Virtual Background نیز به لطف افزودن داده‌های زمانی که به هوش مصنوعی کمک می‌کند تا انتخاب‌های هوشمندانه‌تری داشته باشد، باید دقیق‌تر و قابل اعتمادتر باشد. خطاها نیز ظریف تر خواهند بود. انویدیا حتی چند گزینه ساده اما بسیار مورد درخواست را برای انعکاس دوربین و گرفتن اسکرین شات از وب کم اضافه می کند.

این ابزار حداقل به یک کارت گرافیک GeForce RTX 2060 (یا معادل Quadro آن) و 8 گیگابایت رم نیاز دارد. انویدیا حداقل یک پردازنده Core i5-8600 یا Ryzen 5 2600 را توصیه می کند. عملکرد تماس چشمی ممکن است گاهی غیرعادی باشد – حتی بهترین مجریان هم گاهی اوقات به دور نگاه می کنند، بنابراین یک نگاه مداوم ممکن است ناراحت کننده باشد. با این حال، این می تواند ارتباط شما را با مخاطبانتان بهبود بخشد، و به خصوص اگر از خیره شدن مستقیم به دوربین ناراحت هستید، ممکن است مفید باشد.

اشتراک گذاری