امروز:17 اردیبهشت 1403

Babyark از مواد ضد تصادف با حسگر استفاده می کند تا فرزندان شما را در تصادفات خودرو ایمن نگه دارد

هیچ چیز در جاده‌ها مهم‌تر از ایمنی عزیزان شما نیست، اما فکر نمی‌کنید این روزها از وضعیت فناوری ایمنی کودک فکر کنید. شای میندل، بنیانگذار و مدیرعامل بابیارک در بیانیه ای در روز چهارشنبه اظهار داشت: «در حالی که ویژگی های ایمنی برای بزرگسالان در وسایل نقلیه طی 10 سال گذشته به طور چشمگیری تکامل یافته است، فناوری ایمنی سرنشینان کودک راکد مانده است. استارتاپ آنها، Babyark، با مجموعه Babyark قصد دارد به طور قابل توجهی کیفیت محافظت از کودکان خودرویی را ارتقا دهد.

مندل خاطرنشان کرد: «از اینکه فهمیدم مهم‌ترین افراد زندگی ما، یعنی فرزندانمان، در صندلی‌های ایمنی که عمدتاً از پلاستیک و استایروفوم ساخته شده‌اند، شگفت‌زده شدم. Babyark از طریق سخت‌افزار، صندلی واقعی و نرم‌افزار به ایمنی نزدیک می‌شود. ، از جمله حسگرهای ایمنی که با برنامه ارتباط برقرار می کنند. نتیجه یک صندلی ماشین است که رویکردی جامع به ایمنی دارد.”

به جای فوم و پلاستیک، Babyark از مواد ضد تصادف ساخته شده است و بر یک کویل محافظ ضربه‌گیر جدید متکی است که حرکت رو به جلو را در هنگام تصادف جذب می‌کند. اگر بدترین حالت رخ دهد و صندلی درگیر تصادف شود، مجموعه ای از حسگرهای اینترنت اشیا تله متری تصادف را ضبط کرده و آن را به اولین پاسخ دهندگان منتقل می کنند تا بتوانند بهتر و سریع تر با کودک رفتار کنند.

یک برنامه تلفن هوشمند مرتبط برای Android و iOS به والدین فراموشکار یادآوری می کند که اتفاقاً فرزندان خود را رها می کنند. به‌علاوه، اگر به‌طور نامناسب روی آن قرار گیرد، خود آرک با واحد پایه‌اش (که با استفاده از نقاط لنگر استاندارد محکم می‌شود) درگیر نمی‌شود – یک حلقه چراغ LED مفید وقتی همه چیز به درستی تنظیم شود، از قرمز به سبز تغییر می‌کند. این صندلی برای پذیرایی از نوزادان و کودکان نوپا از چهار تا 65 پوند (رو به جلو) و تا 55 پوند برای رو به عقب درجه بندی شده است. Babyark در حال حاضر برای پیش خرید با قیمت 990 دلار در دسترس است و در اواخر تابستان امسال به 1190 دلار افزایش خواهد یافت.

اشتراک گذاری