امروز:16 اردیبهشت 1403

TikTok می‌گوید که در تشخیص محتوای «مرزی» بهتر شده است

در چند ماه گذشته، TikTok روی روش‌های جدیدی برای محدودیت سنی انواع خاصی از محتوا به عنوان بخشی از یک فشار گسترده‌تر برای افزایش ویژگی‌های ایمنی برای کاربران جوان‌تر کار کرده است. این برنامه در اوایل سال جاری از یک سیستم رتبه‌بندی جدید به نام سطوح محتوا رونمایی کرد تا به آن کمک کند محتوای «بالغ‌تر» را شناسایی کند.

اکنون، این شرکت به‌روزرسانی دیگری در مورد این تلاش‌ها دارد. در یک پست وبلاگی، این شرکت می‌گوید که نسخه جدیدی از «مدل پیشنهادی مرزی» خود را راه‌اندازی می‌کند، که شرکت از آن برای شناسایی خودکار «محتوای صریح، پیشنهادی یا مرزی» استفاده می‌کند. به گفته سخنگوی TikTok، مدل جدید بهتر می‌تواند به اصطلاح «محتوای مرزی» را شناسایی کند، ویدیوهایی که به صراحت قوانین برنامه را نقض نمی‌کنند، اما ممکن است برای کاربران جوان‌تر مناسب نباشند.

TikTok تنها پلتفرمی نیست که این نوع محتوا را از توصیه‌ها فیلتر می‌کند. اینستاگرام مدت‌هاست که تلاش کرده است تا محتوای مرزی را نیز از توصیه‌های خود حذف کند. اما محتوایی با مضامین «بالغ‌تر»، اما حاوی برهنگی صریح نیست، مدت‌هاست که تشخیص مداوم سیستم‌های خودکار دشوارتر بوده است. TikTok جزئیات دقیق‌تری درباره دقیق‌تر بودن سیستم جدید ارائه نکرده است، اما به اشتراک گذاشته است که در 30 روز گذشته این شرکت “از مشاهده بیش از 1 میلیون ویدیوی آشکارا تلقین‌کننده جنسی توسط حساب‌های کاربری نوجوانان جلوگیری کرده است.”

در جاهای دیگر، این برنامه همچنین این امکان را برای سازندگان فراهم می کند که ویدیوهای خود را به بینندگان بزرگسال محدود کنند. این ویژگی قبلاً فقط برای ویدیوهای زنده در دسترس بود، اما اکنون برای کلیپ های کوتاه نیز فعال خواهد شد.

اشتراک گذاری