امروز:7 اردیبهشت 1403

یکی از مدیران توییتر حکم دادگاهی برای جلوگیری از اخراج ایلان ماسک دریافت کرد

طبق گزارشی از ایرلندی تایمز، سیناد مک سوینی، معاون سیاست عمومی جهانی مستقر در ایرلند توییتر، حکم موقت دادگاه عالی دوبلین را برای جلوگیری از اخراج خود دریافت کرد. مک‌سوینی ادعا می‌کند که پس از پاسخ ندادن به ایمیلی که ایلان ماسک برای کارمندان ارسال کرده بود، حساب‌های کاری خود و دفتر توییتر در دوبلین را قفل کرده و از کارگران خواسته بود به منظور پایبندی به فرهنگ «بسیار سخت‌کوش» توییتر پاسخ «بله» بدهند یا در غیر این صورت ترک کنند.

ماسک این ایمیل را اندکی پس از تصاحب توییتر در 16 نوامبر ارسال کرد و کمی بیش از یک روز به کارمندان فرصت داد تا تایید کنند که آیا می‌خواهند در شرکت بمانند یا خیر. اگر کارمندی روی فرم موجود در ایمیل روی «بله» کلیک نکند، توییتر می‌گوید که «آن را به عنوان یک استعفا تلقی می‌کند» و سپس دو ماه حقوق و دستمزد همراه با مزایا به همراه یک ماه حقوق پایان کار ارائه می‌کند.

اما مک سوینی می‌گوید که «بله» را نزده است. به گفته تایمز، مک‌سوینی هرگز به این ایمیل پاسخ نداد، زیرا انتظارات ماسک را از کارمندانی که تصمیم به ماندن داشتند، بیان نمی‌کرد و بسته اخراج با «حقوق قراردادی» او مطابقت نداشت. مک سوینی بعداً ایمیلی دریافت کرد که در آن «استعفای داوطلبانه» او در 18 نوامبر تأیید شد.

اشتراک گذاری