امروز:10 اردیبهشت 1403

بازی‌های Google Play اکنون بر روی رایانه شخصی در ایالات متحده در دسترس است

بازی‌های Google Play در کشورهای بیشتری از جمله ایالات متحده، کانادا، مکزیک، برزیل، اندونزی، فیلیپین، مالزی و سنگاپور روی رایانه‌های شخصی عرضه شده است. این برنامه که به صورت بتا در دسترس است، به شما امکان می دهد مجموعه ای از بازی های اندروید را با موس و کیبورد بر روی رایانه شخصی خود بازی کنید. گوگل آزمایش این برنامه را در ماه ژانویه (و بعداً در استرالیا و تایلند) در هنگ کنگ، کره جنوبی و تایوان آغاز کرد، پس از اینکه در اواخر سال گذشته وعده داد که Google Play Games در سال 2022 برای رایانه شخصی عرضه می شود.

گوگل می‌گوید برای امتحان این برنامه به یک ریگ با ویندوز 10 یا جدیدتر، یک درایو حالت جامد با 10 گیگابایت فضای خالی، حداقل یک پردازنده گرافیکی Intel UHD Graphics 630 یا پردازنده گرافیکی مشابه، یک پردازنده با چهار هسته فیزیکی و 8 گیگابایت رم نیاز دارید. . پیشرفت شما بین اندروید و رایانه شخصی همگام می شود، بنابراین می توانید بازی خود را در دستگاه دیگری ادامه دهید.

همانطور که The Verge اشاره می کند 85 عنوان در بازی های Google Play وجود دارد، اگرچه گوگل قصد دارد موارد بیشتری را اضافه کند. این مجموعه شامل Cookie Run: Kingdom، WWE SuperCard و Just Dance Now است. آن‌ها تا حدودی بازی‌های قابل‌توجهی هستند، اما احتمالاً بازی‌های سنگین‌تری را در Apple Arcade و Netflix پیدا کنید.

آوردن بازی‌های Google Play به ویندوز تلاشی مجزا از تلاش مایکروسافت برای ارائه برنامه‌های اندروید در ویندوز 11 (که دارای برنامه‌هایی از فروشگاه Apps Amazon است) است. برای یک چیز، گوگل برنامه Google Play Games را ساخته است. شاید این تلاش بازی برای گوگل راحت‌تر از Stadia پیش برود.

اشتراک گذاری