امروز:6 اردیبهشت 1403

توییتر به دنبال تصاحب ماسک توسط یک کمپین هماهنگ ترولینگ هدف قرار گرفت

به گفته یوئل راث، رئیس ایمنی و امنیت این شرکت، پس از تصاحب ایلان ماسک، توییتر هدف یک کمپین هماهنگ ترولینگ قرار گرفت. در موضوعی که توسط گاردین مشاهده شد، راث اواخر روز شنبه گفت که توییتر در تلاش است تا از «تلاش سازمان‌یافته» ترول‌ها جلوگیری کند تا مردم فکر کنند این شرکت دستورالعمل‌های محتوای خود را ضعیف کرده است. خط مقدم: سیاست‌های توییتر تغییر نکرده است. راث گفت: رفتار نفرت انگیز در اینجا جایی ندارد، و افزود که این شرکت تعداد کمی از حساب ها را مشاهده کرده است که تعداد زیادی توئیت حاوی کلمات تحقیرآمیز پست کرده اند.

خبر یک کمپین هماهنگ ترولینگ پس از آن منتشر شد که تعدادی از گروه های تحقیقاتی شواهدی از تلاش بازیگران بد برای آزمایش محدودیت های توییتر پیدا کردند. روز جمعه، موسسه تحقیقات سرایت شبکه افزایش 500 درصدی استفاده از کلمه n را دنبال کرد. این سازمان غیرانتفاعی این افزایش را به پست‌هایی در سایت‌هایی مانند 4chan مرتبط می‌کند، جایی که کاربران یکدیگر را به ارسال محتوای نفرت انگیز تشویق می‌کنند.

روز جمعه، ماسک گفت که توییتر تا زمانی که این شرکت فرصت تشکیل شورایی با «دیدگاه‌های بسیار متنوع» را نداشته باشد، هیچ تصمیمی برای تعدیل نمی‌گیرد. ماسک قبل از به دست گرفتن کنترل شرکت، گفته بود که می‌خواهد ممنوعیت‌های دائمی را کنار بگذارد، و خاطرنشان کرده بود که «در صورت تردید، اجازه می‌دهد این سخنرانی وجود داشته باشد، اشتباه می‌کند». اخیراً، او این ایده را مطرح کرد که به کاربران اجازه دهد به بخش‌های مختلف پلتفرم تقسیم شوند تا بتوانند رتبه‌بندی محتوا را به توییت‌های خود اضافه کنند.

اشتراک گذاری