امروز:6 اردیبهشت 1403

ویجت های صفحه قفل iOS 16 گوگل اکنون در دسترس هستند

ویجت های صفحه قفل iOS 16 گوگل به طور رسمی در دسترس هستند. همانطور که در ماه سپتامبر اشاره شد، ویجت ها اطلاعات و میانبرهایی را برای برخی از برنامه های اصلی شرکت در یک نگاه به شما ارائه می دهند. Gmail می‌تواند تعداد پیام‌های جدید شما را نشان دهد، در حالی که Maps می‌تواند پیوندی به سفرهای دلخواه (مانند رفت‌وآمد خانه) یا جستجوی مقصدهایی مانند رستوران‌ها ارائه دهد. در همین حال، ابزارک‌ها برای کروم و برنامه Google می‌توانند به شما کمک کنند جستجوهای وب را شروع کنید، دستورات صوتی صادر کنید یا ویژگی‌هایی مانند ترجمه لنز و بازی Chrome’s Dino را راه‌اندازی کنید.

ویجت های دیگر تخصصی تر هستند، اما هنوز مفید هستند. Google News می‌تواند آخرین سرفصل‌ها را نشان دهد. Drive دسترسی سریع‌تری به فایل‌های ابری پیشنهادی و ستاره‌دار فراهم می‌کند. همچنین گوش دادن به YouTube Music بسیار ساده‌تر است، زیرا وقتی برای پیاده‌روی می‌روید می‌توانید به سرعت یک لیست پخش را شروع کنید.

یوتیوب و YouTube Music نیز دارای ویجت های صفحه اصلی هستند. می‌توانید به سرعت اشتراک‌های ویدیوی YouTube خود را مرور کنید یا آهنگ YouTube Music را جستجو کنید.

هنگامی که صفحه قفل خود را سفارشی می کنید، ویجت ها باید به طور خودکار ظاهر شوند. طبق معمول، آنها بیشترین حس را برای نمایشگر همیشه روشن آیفون 14 پرو یا پرو مکس دارند. صرف نظر از دستگاهی که استفاده می کنید، آنها می توانند برنامه های Google را جذاب تر کنند. در برخی موارد، آنها حتی یک مزیت نسبت به آن دسته از تلفن‌های اندرویدی که فقط مقدار محدودی اطلاعات را قبل از باز کردن قفل دستگاه نشان می‌دهند، ارائه می‌کنند.

اشتراک گذاری