امروز:5 اردیبهشت 1403

دارندگان پیکسل 7 می توانند ویژگی جدید Clear Calling گوگل را در نسخه بتا امتحان کنند

یکی از ویژگی‌های نرم‌افزاری با امضای خانواده Pixel 7 در دسترس است که اگر مایلید در لبه‌های خونی زندگی کنید، می‌توانید آن را امتحان کنید. Android Police گزارش می دهد که گوگل بتای سوم را برای اولین نسخه سه ماهه پلتفرم اندروید 13 (QPR1) به اشتراک گذاشته است که Clear Calling را برای پیکسل 7 و 7 پرو اضافه می کند. آن را در تنظیمات صدا فعال کنید و هوش مصنوعی نویز پس‌زمینه را در انتهای دیگر تماس‌های تلفن همراه حذف می‌کند و صداها را تقویت می‌کند. ممکن است مجبور نباشید از کسی بخواهید که وقتی صدای ترافیک او را غرق می کند، حرف خود را تکرار کند.

Google خاطرنشان می کند که در دسترس بودن Clear Calling به اتصالات تلفن همراه و WiFi شما بستگی دارد و این شرکت هیچ محتوای تماسی را جمع آوری نمی کند. نسخه بتا همچنین یک ضامن برای تماس‌های صوتی از طریق 5G و چند تغییر رابط کاربری زیبایی اضافه می‌کند.

اگر ترجیح می‌دهید یک پچ را تست بتا نکنید، باید بسیار بیشتر منتظر بمانید. انتشار کامل QPR1 تا دسامبر انتظار نمی رود. با این حال، شما باید منتظر چیزی باشید که منتظر آن باشید. 9to5Google متوجه شد که Google One VPN مادام العمر Pixel 7 در همان ماه در دسترس خواهد بود، بنابراین شما یک راه آسان برای ایمن کردن دسترسی به اینترنت تلفن همراه خود خواهید داشت.

هیچ اشاره ای به اینکه آیا یا چه زمانی Clear Calling به دستگاه های غیر Google می آید یا خیر وجود ندارد. Google گاهی اوقات ویژگی‌های Pixel-first را پس از تأخیر در جای دیگری در دسترس قرار می‌دهد، اما برخی دیگر تمایل دارند انحصاری باقی بمانند. اگر از یک دستگاه اندرویدی شخص ثالث استفاده می کنید، ممکن است مجبور شوید در حاشیه بنشینید.

اشتراک گذاری