امروز:31 فروردین 1403

مقامات وزارت دادگستری می خواهند در درخواست تجدید نظر اپیک علیه اپل شرکت کنند

بر اساس اسناد دادگاهی که رویترز مشاهده کرده است، وزارت دادگستری از یک قاضی فدرال ایالات متحده خواسته است تا در پرونده تجدیدنظر آینده بین اپیک و اپل شرکت کند. این شرکت ها ماه آینده به دادگاه بازخواهند گشت تا در مورد نتیجه پرونده ضد انحصار سال 2020 خود بحث کنند.

وزارت دادگستری برای ورود به این پرونده در ابتدای سال یک گزارش کوتاه ارائه کرد. آژانس گفت که نگران است قاضی ایوان گونزالس راجرز قانون ضد انحصار ایالات متحده را به درستی تفسیر کرده باشد. در سال 2019، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه وزارت دادگستری در حال آماده شدن برای راه‌اندازی تحقیقاتی درباره شیوه‌های تجاری اپل است. تصمیم برای حمایت از برنده شدن شرکت بر Epic می تواند توانایی وزارت دادگستری را برای شکایت از آن به دلیل نقض قوانین ضد تراست محدود کند.

وزارت دادگستری روز جمعه نوشت: «ایالات متحده معتقد است که مشارکت در بحث شفاهی برای دادگاه مفید خواهد بود، به ویژه در توضیح اینکه چگونه اشتباهات (در تفسیر قانون ضد انحصار) می تواند به طور قابل توجهی به اجرای ضد انحصار فراتر از زمینه خاص این پرونده آسیب برساند. .

این آژانس 10 دقیقه از وقت دادگاه را درخواست کرده است. هیچ یک از طرفین مخالف دخالت وزارت دادگستری نیستند، اگرچه اپل درخواست کرده است که زمان استدلال وزارت دادگستری در برابر کل زمان تخصیص Epic محاسبه شود یا دادگاه روند رسیدگی را تمدید کند.

اشتراک گذاری