امروز:8 اردیبهشت 1403

گزارش می‌گوید هزاران نفر از کارکنان کافه تریا گوگل «در طول همه‌گیری کرونا، بی‌صدا به اتحادیه پیوستند».

بر اساس گزارش جدید واشنگتن پست، از زمان شروع همه‌گیری کووید-19، 4000 نفر از افرادی که در کافه تریاهای Google کار می‌کنند به اتحادیه‌ها پیوسته‌اند. بر اساس این گزارش، “حدود 90 درصد از کل کارکنان خدمات غذایی در گوگل” در حال حاضر اتحادیه هستند.

این تعداد به ویژه قابل توجه است زیرا کافه تریاهای شرکت، مانند بسیاری از همتایانش، عمدتاً توسط کارگران قراردادی کار می کنند که از مزایای مشابه کارکنان تمام وقت برخوردار نیستند. پیمانکاران در سراسر شرکت در ماه های اخیر برای افزایش دستمزدها و افزایش حمایت ها تلاش کرده اند.

کارگران کافه تریا در دفتر آتلانتا گوگل به زودی می توانند آخرین نفری باشند که به صف کارگران اتحادیه می پیوندند. طبق گزارش‌ها، کارگرانی که در یک شرکت پیمانکاری به نام سودکسو استخدام شده‌اند، به مدیرشان گفته‌اند که قصد دارند سندیکای خود را تشکیل دهند، و سودکسو گفت که اگر «اکثریت» کارگران از آن حمایت کنند، مانع از این حرکت نخواهند شد.

مشخص نیست چه زمانی ممکن است توافق رسمی حاصل شود، اما سخنگوی Unite Here، اتحادیه کارگران کافه تریا گوگل، به The Post گفت که آنها “امیدوارند که ما بتوانیم به سرعت در مورد یک قرارداد اتحادیه به توافق برسیم.” دیگر کارگران کافه تریا در Google از زمان پیوستن به Unite Here مزایای قابل توجهی را مشاهده کرده اند. طبق گزارش The Post، «کارگر متوسط ​​اتحادیه در یک کافه تریا گوگل ۲۴ دلار در ساعت درآمد دارد، برای بیمه درمانی هزینه کمی می‌پردازد و به برنامه بازنشستگی دسترسی دارد». در مقابل، کارگران Sodexo در آتلانتا 15 دلار در ساعت درآمد دارند و می توانند “صدها” را برای بیمه درمانی خرج کنند.

اشتراک گذاری