امروز:1 اردیبهشت 1403

اندروید 13 امروز برای گوشی های پیکسل عرضه شد

اندروید 13 از نسخه بتا خارج می‌شود و از امروز برای پیکسل‌ها عرضه می‌شود و انتظار می‌رود دستگاه‌هایی از سامسونگ، ایسوس، نوکیا (HMD)، موتورولا، وان پلاس، اوپو، سونی، شیائومی و سایر دستگاه‌ها اواخر امسال این به‌روزرسانی را دریافت کنند. جدیدترین نسخه سیستم عامل موبایل گوگل، کنترل‌های حریم خصوصی دقیق، انتخابگر عکس جدید، صدای بلوتوث LE و موارد دیگر را به ارمغان می‌آورد. کسانی که خواهان شخصی سازی بیشتر از تولید کننده تم Material You این شرکت هستند، ممکن است از آیکون های برنامه سفارشی شده اضافی قدردانی کنند.

یکی از به‌روزرسانی‌های جذاب‌تر، پخش جریانی برنامه پیام‌رسان است که به شما امکان می‌دهد برنامه‌های پیام‌رسانی خود را به Chromebook خود ارسال کنید تا بتوانید با دوستان خود در لپ‌تاپ خود چت کنید. گوگل گفت این کار با Messages “و بسیاری از دیگر برنامه های پیام رسانی مورد علاقه شما” کار می کند. کپی و جای‌گذاری بین دستگاهی نیز آسان‌تر می‌شود، زیرا شرکت می‌گوید به زودی می‌توانید محتوا را – مانند URL، تصویر، متن یا ویدیو – از تلفن Android خود کپی کرده و روی رایانه لوحی خود جای‌گذاری کنید. راه دیگری در اطراف.

لمس‌های کوچک زیادی وجود دارد که به اندروید 13 احساس تازگی می‌کند، مانند یک نوار پیشرفت متحرک در جعبه پخش رسانه به‌روزرسانی شده در صفحه قفل، و همچنین میانبر اسکنر کد QR. بسیاری از پیشرفت‌های دیگر به نسخه L اندروید می‌آیند، که برای ناوبری در دستگاه‌های صفحه‌نمایش بزرگ‌تر طراحی شده است.

همچنین قابلیت فیلمبرداری HDR را در برنامه‌های دوربین شخص ثالث، پشتیبانی از نمایشگرهای بریل برای صفحه‌خوان Talkback Google و تعویض‌کننده خروجی رسانه به‌روزرسانی خواهید یافت. این شرکت جزئیات بیشتری در مورد آنچه که تغییر کرده است را در وب سایت خود فهرست می کند تا بتوانید آنها را در آنجا بررسی کنید.

اشتراک گذاری