امروز:9 فروردین 1403

TikTok در حال آزمایش مینی گیم های بیشتری است

TikTok در حال انجام آزمایش گسترده تری از بازی ها در برنامه همه جانبه خود است. این شرکت اخیراً راهی برای سازندگان در برخی بازارها (از جمله ایالات متحده) اضافه کرده است تا با ضربه زدن روی دکمه Add Link و انتخاب گزینه MiniGame، یکی از 9 بازی کوچک را به یک ویدیو اضافه کنند. وقتی بینندگان با ویدیویی روبرو می‌شوند که به یک بازی پیوند دارد، می‌توانند با ضربه زدن روی پیوندی که در کنار نام کاربری سازنده قرار دارد، آن را شروع کنند.

سخنگوی TikTok به TechCrunch گفت: «در حال حاضر، ما در حال بررسی آوردن بازی‌های HTML5 به TikTok از طریق ادغام با توسعه‌دهندگان بازی‌های شخص ثالث و استودیوها هستیم.» یکی از این بازی‌ها از Aim Lab است، سازنده یک برنامه آموزشی محبوب برای هدف. بازی TikTok آن Mr.Aim Lab’s Nightmare نام دارد. دیگر شرکای TikTok در این ابتکار عبارتند از توسعه دهندگان Voodoo، Nitro Games، FRVR و Lotem.

هیچ یک از بازی ها تبلیغات یا خرید درون برنامه ای ندارند و پروژه در مراحل اولیه آزمایش است. TikTok به دنبال این است که بفهمد سازندگان چگونه (یا اگر) محتوای اطراف خود را تولید می کنند و کاربران چگونه با بازی ها تعامل دارند. همانطور که The Verge اشاره می کند، کاربران می توانند گیم پلی خود را ضبط کرده و آن را در یک ویدیوی جدید به اشتراک بگذارند.

گزارش‌ها در ماه‌های اخیر حاکی از آن است که TikTok برای یک فشار بزرگ به سمت بازی آماده می‌شود. شرکت مادر ByteDance سال گذشته توسعه دهنده بازی Moonton Technology را خریداری کرد. TikTok با Zynga برای یک بازی موبایل انحصاری به نام Disco Loco 3D همکاری کرد. یک بازی خیریه به نام Garden of Good، که از طریق آن بازیکنان می‌توانند کمک‌های مالی خود را به Feeding America آغاز کنند، در نسخه آمریکایی TikTok در ماه ژوئن در دسترس قرار گرفت. TikTok قبلا بازی های HTML5 را در ویتنام آزمایش کرده بود.

دیگر شرکت‌های بزرگ فناوری، از جمله اپل، گوگل و اخیراً نتفلیکس، به بازی‌های موبایلی فشار وارد کرده‌اند. البته Zynga با کمک دسترسی گسترده فیس بوک به یک غول بازی های اجتماعی تبدیل شد، در حالی که فیس بوک در سال 2020 وارد بازی های ابری شد. بر کسی پوشیده نیست که متا در تلاش است تا از بسیاری از ویژگی های TikTok در برنامه های خود استفاده کند، بنابراین دیدن TikTok جالب است. برگی از کتاب بازی فیس بوک در قسمت جلوی بازی.

اشتراک گذاری