امروز:16 اردیبهشت 1403

همه فیلم و سریال های نتفلیکس با تبلیغات در پلن جدید نتفلیکیس قابل پخش نیستند

هنگامی که رده ارزان‌تر نتفلیکس با پشتیبانی از تبلیغات در سال آینده راه‌اندازی شود، ممکن است مشترکین نتوانند به برخی از عناوین این سرویس که در طرح معمولی آن موجود است دسترسی پیدا کنند. همانطور که ددلاین خاطرنشان می کند، تد سارانوس، مدیر عامل و مدیر ارشد محتوای نتفلیکس، طی آخرین تماس درآمدی شرکت اعتراف کرده است که گزینه اشتراک آتی شامل تمام محتوای دارای مجوز آن در زمان راه اندازی نخواهد بود. نمایش‌ها و فیلم‌های استودیوها و توزیع‌کنندگان آمریکایی و بین‌المللی را از دست خواهد داد، مگر اینکه شرکت بتواند با موفقیت (و به سرعت) آنها را متقاعد کند که قراردادی را که در ابتدا با آن موافقت کرده‌اند تغییر دهند.

نتفلیکس در حال مذاکره با استودیوها است تا معاملات خود را اصلاح کند و بتواند نمایش های خود را برای پخش در کنار تبلیغات در دسترس قرار دهد. بر اساس گزارش قبلی وال استریت ژورنال، نتفلیکس در حال مذاکره مجدد با برادران وارنر (استودیوی پشت سر شما)، یونیورسال (تهیه کننده عروسک روسی) و تلویزیون سونی پیکچرز (تهیه کننده کبری کای) است. بر اساس گزارش‌ها، این سرویس باید در مورد شرایط برخی از نمایش‌های قدیمی‌تری که اجرا می‌کند، از جمله Breaking Bad، دوباره مذاکره کند.

ساراندوس در جریان تماس درآمد گفت:

“امروز، اکثریت قریب به اتفاق آنچه مردم در نتفلیکس تماشا می‌کنند، می‌توانیم در آگهی‌های پشتیبانی شده قرار دهیم. مواردی وجود دارد که اینطور نیست و ما در حال گفتگو با استودیوها هستیم، اما اگر امروز محصول را عرضه کنیم، اعضای در سطح آگهی تجربه خوبی خواهد داشت. ما برخی از محتوای اضافی را پاک خواهیم کرد، اما مطمئناً نه همه آنها، اما فکر نکنید که این یک مانع مادی برای تجارت است.”

در همین تماس، نتفلیکس همچنین اعتراف کرد که در سه ماهه دوم سال 2022 نزدیک به 1 میلیون مشترک از دست داده است. هنوز هم 1.44 میلیارد دلار سود خالص داشته است و انتظار دارد در سه ماهه آینده یک میلیون مشترک خالص اضافه کند، اما امیدوار است که برخی از اقداماتی که انجام می دهد به آن کمک می کند تا دوباره پایگاه کاربری خود را افزایش دهد. لایه پشتیبان تبلیغاتی که در اوایل سال آینده با مایکروسافت راه اندازی می شود می تواند به نتفلیکس در بازارهایی که هزینه های تبلیغاتی بالایی دارند رشد کند.

اشتراک گذاری