امروز:7 اردیبهشت 1403

توییتر به ماسک : تلاش او برای وثیقه برای خرید ۴۴ میلیارد دلاری «بی اعتبار و اشتباه» است

وکلای توییتر به ایلان ماسک به دلیل تلاش او برای وثیقه برای تصاحب 44 میلیارد دلاری شرکت پاسخ دادند. این شرکت روز جمعه بلافاصله پس از اعلام رسمی ماسک مبنی بر اینکه می‌خواهد قرارداد را فسخ کند، گفت که آماده است تا علیه او اقدام قانونی کند. اکنون، توییتر در یک پرونده جدید در SEC فراتر رفته و اقدامات ماسک را «نامعتبر و نادرست» خواند.

ماسک و وکلای او قبلاً این شرکت را به اظهارات “کاذب و گمراه کننده” در مورد تعداد ربات ها و حساب های جعلی در پلت فرم خود متهم کرده بودند. آنها بدون ارائه مدرک ادعا کردند که تعداد ربات‌ها می‌تواند «بیشتر» از آنچه توییتر اعلام کرده باشد.

اکنون وکلای توییتر پاسخ داده اند. توییتر در نامه ای به وکلای ماسک، نقض توافقنامه را رد کرده است. در واقع، در ادامه بیان می‌شود که خود ماسک «عامدانه، عمدا، عمدا و مادی توافق را نقض کرده است». در میان سایر مفاد، به بندی اشاره می کند که ماسک را از تحقیر توییتر یا کارمندانش منع می کند.

این پرونده جدیدترین نشانه ای است که نشان می دهد توییتر در حال آماده شدن برای یک نبرد حقوقی طولانی با ماسک است. هیئت مدیره این شرکت که از زمان شروع داستان ماسک با ضربه چند میلیارد دلاری به قیمت سهام توییتر مواجه است، گفته است که از ماسک شکایت خواهد کرد تا او را مجبور به اجرای این قرارداد کند. این شرکت حتی یک شرکت حقوقی جدید را استخدام کرده است که در ادغام شرکت ها تخصص دارد. اما اینکه آیا یک نبرد حقوقی منجر به مالکیت واقعی ماسک در توییتر خواهد شد، هنوز بسیار نامشخص است.

اشتراک گذاری