امروز:14 اردیبهشت 1403

معرفی تل مو اسپرت آرتینا (دخترانه پسرانه)

تل مو از اکسسوری های کاربردی برای نگه داشتن، حالت دادن و فرم دار کردن موها در دختران و پسران است.

در این میان تل موهای زیگزاگی/فنری با طراحی هفتی هشتی و دندانه دار درگیری خوبی با موها ایجاد کرده و شانه کردن و فیکس کردن موها را به خوبی انجام می دهند.

تل مو فلزی

از مزیت های این نوع تل ها امکان تغییر سایز راحت آن ها است که با توجه به فنری بودن و حالت ارتجاعی بسیار بالایی که این موبند ها دارند می توان با خم کردن و کم و زیاد کردن دهانه تل، آن را برای هر سایز و حجم مویی استفاده کرد.

تل مو های ورزشی آرتینا برای انواع مو ها (صاف و لخت، مجعد و فر، پر پشت و بلند و کوتاه و اسپرت) قابل استفاده است و می توان برای همه سنین از کودک تا بزرگسال استفاده کرد.

از دیگر کاربردهای این نوع تل بندهای مو، استفاده حین آرایش و شستشوی صورت برای مردان و زنان است که مانع مزاحمت موها روی پیشانی و صورت می شود.

تل مو مردانه

سبک و قابل حمل بودن در تل مو های مردانه و زنانه ویژگی مهمی محسوب می شود. اینکه تل وزن کمی داشته باشد و هنگام استفاده روی سر احساس سنگینی ایجاد نکند نکته مهمی به خصوص در استفاده های طولانی مدت می باشد.

از حرفه ای ترین تل هایی که حین فعالیت های ورزشی استفاده می شود تل های هفت- هشتی یا زیکزاکی از جنس پلاستیک و یا فلزی هستند که علاوه بر مرتب کردن و جمع کردن، وظیفه شانه کردن موها را انجام می دهند.

تل مو پسرانه

از نکاتی که هنگام خرید تل مو باید دقت داشت دوام و مقاومت آن در استفاده های مداوم است.

تل مو های آرتینا از فلز با روکش رنگ مشکی تولید می شوند که ضد زنگ، نشکن و قابل شستشوی مداوم هستند. و می توان در حین حمام نیز از آنها استفاده کرد.

می توانید جزئیات و مدل های بیشتری را در سایت تولید کننده (آرتینا) به ادرس زیر مشاهده نمایید.

https://rtina.ir/hair-accessories/men