امروز:7 اردیبهشت 1403

بابی کوتیک، مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد، صندلی هیئت مدیره خود را حفظ می کند

بابی کوتیک می‌تواند جایگاه خود را در هیئت مدیره اکتیویژن بلیزارد حفظ کند، علیرغم اینکه در مورد نقش ادعایی که در ایجاد فرهنگ سمی محل کار این شرکت ایفا کرده است، شک و تردید دارد. در نشست سالانه توسعه دهندگان بازی های ویدیویی از سهامداران، سرمایه گذاران در مورد چندین پیشنهاد و همچنین اینکه چه کسی در سال آینده در هیئت مدیره شرکت خواهد بود رای داد. در مجموع 533,703,580 سهامدار به حفظ Kotick در هیئت مدیره رای داده اند در حالی که 62,597,199 سهامدار به آن رای منفی داده اند. همانطور که GameInformer اشاره می کند، این بدان معناست که او می تواند تا جلسه بعدی در سال 2023 صندلی خود را حفظ کند.

کارکنان اکتیویژن بلیزارد سال گذشته کار خود را ترک کردند و خواهان استعفای کوتیک شدند، پس از آنکه وال استریت ژورنال گزارش داد که مدیر عامل از بدترین موارد سوء استفاده در شرکت اطلاع داشته و حتی از کارمندان متهم به آزار و اذیت محافظت کرده است. اگر به خاطر داشته باشید، دپارتمان اشتغال و مسکن منصفانه کالیفرنیا در ژوئیه 2021 از ناشر به اتهام ترویج فرهنگ “پسر فرت” شکایت کرد. آژانس کالیفرنیا در طول دو سال در مورد شرکت تحقیق کرد و دریافت که زنانی که برای اکتیویژن بلیزارد کار می‌کردند دستمزد کمتری نسبت به همتایان مرد خود دریافت می‌کردند و دائماً مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌گرفتند.

اخیراً، سیستم بازنشستگی کارکنان شهر نیویورک از کوتیک شکایت کرد و او را به دلیل “مسئولیت و مسئولیت شخصی در قبال محل کار خراب اکتیویژن” برای مذاکره در مورد فروش معلق شرکت به مایکروسافت ناتوان خواند. سیستم بازنشستگی نیویورک نماینده پلیس، معلمان و آتش نشانان شهر است و سهام اکتیویژن بلیزارد را در اختیار دارد. این شرکت در ماه آوریل یک مدیر ارشد جدید برای تنوع، حقوق صاحبان سهام و شمول انتخاب کرد تا به شرکت کمک کند تا محل کار فراگیرتری داشته باشد. در پاسخ، گروهی از کارمندان با هدف محافظت از کارگران در برابر تبعیض، کمیته‌ای را تشکیل دادند تا فهرستی از خواسته‌های کوتیک و افسر ارشد جدید تنوع را مشخص کنند.

در حالی که اکثر سهامداران انتخاب کرده اند که Kotick را در هیئت مدیره نگه دارند، آنها همچنین طرحی را برای انتشار یک گزارش عمومی سالانه تصویب کردند که جزئیات نحوه رسیدگی اکتیویژن به هرگونه آزار جنسی و اختلافات جنسیتی را نشان می دهد. این گزارش همچنین باید به جزئیات نحوه جلوگیری از وقوع این حوادث توسط شرکت و اقداماتی که برای کاهش مدت زمان لازم برای رفع آنها می‌پردازد، توضیح دهد.

اشتراک گذاری