امروز:1 اردیبهشت 1403

Microsoft Surface Laptop Go 2 در فهرست خرده فروشی لو رفت

به نظر می رسد که مایکروسافت به زودی نسل بعدی لپ تاپ خود Surface Go را معرفی خواهد کرد. جانشین رقیب احتمالی کروم‌بوک در فهرست خرده‌فروشی کره‌ای ظاهر شد که به نظر می‌رسد کمی زود منتشر شده است. به نظر می رسد که صفحه از آن زمان حذف شده است.

این لیست که توسط The Verge مشاهده شد، نشان می‌دهد که Surface Laptop Go 2 از یک پردازنده نسل دهم اینتل Core به یک پردازنده نسل یازدهم اینتل تغییر خواهد کرد. این پیکربندی خاص دارای گرافیک i5-1135G7 و Intel Iris Xe است.

طبق فهرست، این لپ‌تاپ همانند Surface Laptop Go اصلی 2020 تا 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را پشتیبانی می‌کند. با این حال، مشخصات مدل پایه نامشخص است. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که این لپ‌تاپ دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. Surface Laptop Go پایه 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، این لپ تاپ قرار است با ویندوز 11 عرضه شود. این لیست وعده عمر باتری تا 13.5 ساعت را نیز می دهد. علاوه بر این، نشان می‌دهد که این سیستم «عملکرد دوربین HD بهبود یافته» خواهد داشت، هرچند که گفته می‌شود، مانند نسخه قبلی خود، یک وب‌کم 720p دارد.

به نظر می رسد Surface Laptop Go 2 جزئیات مشترک زیادی با سیستم اصلی دارد. این لیست نشان می دهد که همچنان دارای صفحه نمایش 12.4 اینچی و نسبت تصویر 3:2، همان پورت ها (شامل جک 3.5 میلی متری هدفون و پورت شارژ اختصاصی Surface) و حسگر اثر انگشت است. متاسفانه هنوز هیچ نشانه ای از داشتن صفحه کلید با نور پس زمینه وجود ندارد.

به نظر می‌رسد که ممکن است مجبور نباشیم خیلی بیشتر منتظر بمانیم تا مایکروسافت رسماً آخرین لپ‌تاپ سطح پایه سرفیس را معرفی کند. این فهرست نشان می‌دهد که پیش‌سفارش‌ها در 2 ژوئن باز خواهد شد.

اشتراک گذاری