امروز:5 اردیبهشت 1403

شیائومی و لایکا در ماه جولای گوشی مشترکی را عرضه می کنند

پس از برخی شایعات قبلی، امروز بالاخره شیائومی “همکاری استراتژیک بلندمدت” خود با لایکا را تایید کرد و آنها در حال توسعه یک تلفن هوشمند پرچمدار قبل از عرضه در جولای 2022 هستند. پس از شارپ، هوآوی و پاناسونیک، این جدیدترین همکاری شرکت دوربین آلمانی در زمینه تصویربرداری موبایل خواهد بود.

شیائومی اولین سازنده گوشی چینی نیست که از دانش عکاسی یک برند مشهور دوربین بهره می برد. در اواخر سال 2020، ویوو راه‌های سونی به همراه نوکیا را دنبال کرد و با زایس همراه شد و آخرین نسخه آن سری X80 بود. اخیراً، اوپو و وان پلاس شروع به انتشار گوشی هایی کردند که به طور مشترک با Hasselblad توسعه یافته بودند، از جمله سری Find X5 و OnePlus 10 Pro.

شیائومی چیز دیگری در مورد این محصول آینده به اشتراک نگذاشته است، اما پول ما از پردازنده جدید Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 به همراه زیبایی‌شناسی تصویربرداری کلاسیک و فیلترهای لایکا است. از نظر نام، یا “Xiaomi 12 Ultra” خواهد بود یا احتمالاً سری “Xiaomi 13” را آغاز می کند. در بیانیه مطبوعاتی، مدیرعامل Lei Jun افزود که “این همکاری تقویت قوی برای استراتژی تصویربرداری شیائومی خواهد بود.” در ماه ژوئیه بیشتر بدانیم.

اشتراک گذاری