امروز:10 فروردین 1403

اپل برای رویداد حضوری WWDC 2022 به صورت محدود دعوت نامه ارسال می کند

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل امسال همچنان بیشتر مجازی خواهد بود، اما یک رویداد حضوری برای تعداد محدودی از افراد در اپل پارک برگزار خواهد کرد. اکنون، غول فناوری شروع به ارسال دعوت نامه برای در 6 ژوئن کرده است، جایی که شرکت کنندگان می توانند سخنرانی اصلی و ویدیوهای وضعیت اتحادیه را در محل تماشا کنند. در حالی که دو کنفرانس اخیر توسعه‌دهندگان اپل به دلیل همه‌گیری کرونا، کاملا انلاین بودند، جای تعجب نیست که این بار که کارمندان شرکتش حداقل هفته‌ای یک‌بار دوباره در دفاتر شرکت شروع به کار کرده‌اند، تجربه انلاین به تجربه ی ترکیبی انلاین و حضوری تبدیل شود.

به اعضای برنامه توسعه‌دهنده اپل و برنامه سازمانی توسعه‌دهنده اپل این فرصت داده شد که از 9 تا 11 می برای دعوت‌نامه درخواست دهند. اپل گفت که شرکت کنندگان را از طریق یک فرآیند انتخاب تصادفی انتخاب می کند و همانطور که در بالا می بینید، دعوت نامه ها قابل انتقال نیستند. شرکت‌کنندگان منتخب باید تا 18 مه در ساعت 6 بعد از ظهر PT/9 بعد از ظهر به وقت محلی به وقت محلی پاسخ دهند، و در صورت عدم انجام به موقع، دعوت آنها به متقاضی دیگری ارائه می‌شود.

انتظار می رود اپل در طول کنفرانس iOS 16، iPadOS 16، watchOS 9، tvOS 16 و نسخه بعدی macOS را به نمایش بگذارد. این شرکت همچنین ممکن است در مورد تراشه های M2 آینده خود صحبت کند که طبق گزارش ها حداقل بر روی 9 مدل جدید مک آزمایش می کند.

اشتراک گذاری