امروز:31 فروردین 1403

راه های افزایش بازدید استوری اینستاگرام توسط دریچه 67 منتشر شد

ابلیت استوری اینستاگرام در پیشرفت پیج شما تاثیر زیادی دارد و یکی از قدرتمندترین ابزارهای فروش در دنیا است که میتواند باعث بالا رفتن فروش و افزایش درآمد پیج اینستاگرام شما شود. کوتاه بودن بازدید استوری اینستاگرام، یکی از مشکلاتی است که مدیران پیج‌ها با آن مواجه هستند. امکان دارد برای خود شما هم پیش آمده است که استوری‌هایتان نسبت به تعداد دنبال کننده هایتان آنچنان ویو خوبی نمی گیرد. حتی ممکن است با کم یا زیاد شدن میزان ویو استوری روبرو شده باشید. ما در این مقاله به کمک راهکارهای کاربردی راه های مختلف افزایش بازدید اینستاگرام را بررسی می کنیم و به راحتی می‌توانید سین استوری خود را افزایش دهید.

1 . هشتگ از مهم ترین ها

آیا می‌دانستید وقتی کاربران هشتگ‌ها را جستجو می کنند استوری‌های مرتبط به آن ها نشان داده می‌شود؟ پس هیچوقت هشتگ‌ها را در استوری از یاد نبرید. سعی کنید از هشتگ‌های  مربوط به پیجتان و پرطرفدار استفاده کنید. اگر به دنبال افزایش بازدید استوری های اینستاگرام و ایجاد تعامل در پیجتان هستید، حتما از هشتگ‌های پرطرفدار و داغ استفاده کنید. اگر هم که یک حساب حرفه ایی دارید.مدتی از هشتگ‌ها استفاده کنید، تا متوجه تغییر در تعداد بازدید استوری هایتان شوید.

2 . به دایرکت ها پاسخ دهید

از دیگر روش‌های افزایش بازدید استوری، جواب دادن به دایرکت ها است. تصور کنید به یک مهمانی رفته‌اید و در میان آن شخصی با شما صحبت می کند و با شما ارتباط می گیرد. مطمئنا شما این شخص را به افراد دیگر در مهمانی ترجیح می دهید.  در اینستاگرام هم دقیقا همین شرایط برقرار است.برای بالا رفتن ویو استوری و همچنین افزایش مخاطب در اینستاگرام، باید با مخاطب‌های خود در ارتباط باشید. 
جواب ندادن به این دایرکت‌ها منجر به این می‌شود که با گذشت زمان فالوور های خودتان را در اینستاگرام از دست دهید. دقت داشته باشید که روش های مختلفی برای افزایش تعامل میان شما و فالوورهایتان وجود دارد. حتی می‌توانید در بیو پیجتان بگویید که چه زمانی به کاربران خود در دایرکت پاسخ می دهید. این کار باعث می‌شود که شما در نظر مخاطبانتان شخصی منظم جلوه کنید.

3 . در استوری ها ویدیو‌های بیشتری منتشر کنید

از کارهایی که به رشد پیجتان در اینستاگرام کمک زیادی می‌کند. انتشار ویدیوهای بیشتر در قسمت استوری ها است.استفاده کردن از ویدیوهای بیشتر در استوری باعث بالا رفتن تعداد بازدید استوری‌هایتان و همچنین بیشتر شدن میزان ماندگاری مخاطب در پیجتان می‌شود.

برای بهتر فهمیدن این مورد، مثالی را بیان می‌کنیم. تصور کنید در یک روز 6 استوری در پیجتان قرار داده‌اید که هر 6 استوری به صورت تصویر منتشر شده . دقت داشته باشید که عموما مخاطبین به سرعت از عکس در استوری رد می شوند. اما اگر 4 تا از استوری‌هایتان را به صورت ویدیو قرار دهید. مخاطب ملزم می‌شود برای دیدن ویدیو در استوری شما زمان بگذارد، حتی امکان دارد  ویدیوی شما را دوباره مشاهده کند.

4 . منشن کردن افراد و برندها 

اگر در یک همایش حضور پیدا کردید یا با یک برند همکاری داشته‌اید یا استوری شما به یک فرد خاصی مربوط است حتما آن‌ برند یا فرد را منشن یا تگ کنید. این کار باعث افزایش بازدید استوری‌ها و تعامل افراد خواهد شد. هم به احتمال زیاد، آن برند استوری شما را در پیج خودش قرار می دهد. پیشنهاد می شود این روش را حتما امتحان کنید.

5 . استفاده از لوکیشن در استوری امری مهم

با استفاده از تگ لوکیشن در استوری اینستاگرام پست های شما در اکسپلور برای کاربران آن منطقه نمایش داده می شود. به این ترتیب اگر استوری شما مربوط به لوکیشن خاصی است. حتما آن را در استوری اینستاگرام قرار دهید. اگر هم ارتباطی ندارد سعی کنید از لوکیشن‌های مختلف برای افزایش سین استوری کمک بگیرید. برای افزودن لوکیشن وارد بخش استیکرها و گزینه LOCATION انتخاب کنید. بعد از آن  منطقه مورد نظر را جستجو کنید.

6 . از چالش ها در استوری استفاده کنید

برای افزایش ویو استوری اینستاگرام، می‌توانید از چالش‌های مختلفی بهره ببرید. به چالش دعوت کردن کاربرانتان در اینستاگرام باعث افزایش تعامل، افزایش ماندگاری دنبال کنندگان در پیجتان و از همه مهمتر افزایش بازدید استوری اینستاگرام خواهد شد. با شروع چالش‌ها در استوری کسب درآمد از اینستاگرام را آغاز کنید.

7 . تولید محتوای مداوم

تولید محتوای مداوم یکی از عوامل کاربردی موفقیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. به طور مداوم تولید محتوا کردن، باعث افزایش ویو پیج، استوری و همچنین افزایش ویو پیج شماخواهد شد. تلاش کنید هر روز حداقل یک پست و چند استوری در پیجتان انتشار دهید. دقت کنید که اگر هر روز محتوای جدیدی را انتشار دهید تمایل کاربران به پیج شما افزایش میابد و در میان پیج‌های زیادی که وجود دارد دیگر پیج شما را فراموش نخواهند کرد. از سوی دیگر، می‌توانید با این کار رفتار کاربران خود را بررسی کنید.

8 . در مناسبت های مختلف استوری بگذارید 

صاحب هر کسب و کاری باشید، مناسبت‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید محتوای خودتان را با آن‌ها هماهنگ کنید. به عنوان مثال تصور کنید که یک پیج آشپزی دارید. می توانید محتوای خود را راجع به غذاها و یا کیک‌هایی ایجاد کنید که در شب یلدا استفاده می شود. این موضوع نه تنها به افزایش بازدید استوری شما کمک می کند بلکه باعث می‌شود فروش شما بیشتر شود.

در استوری‌های مناسبتی عموما تعامل کاربر با شما زیاد می شود. که این قضیه هم باعث بیشتر شدن بازدید استوری های شما خواهد شد. هم به دلیل الگوریتم‌های اینستاگرام جایگاه بهتری در بین دیگر کاربران دست پیدا خواهید کرد.

9 . با نظرسنجی به فالوور هایتان گوش دهید

انسان ها به دنبال شنیده شدن هستند اینکه کسی به حرف‌های آن ها گوش دهد و سخنان آن‌ها را عملی هم کند که چه عالی پس در استوری هایتان از کاربران نظرسنجی کنید تا حرف‌هایشان را به شما بزنند. با این کار هم بین کاربران محبوب می‌شوید، هم در اتنظار  پست‌ها و استوری‌های شما می‌مانند.

10 . هایلایت کردن یک اصل مهم برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام

همان طور که می دانید استوری‌های اینستاگرام فقط یک روز یا 24 ساعت دیده می شوند. به عبارتی بعد از این مدت استوری شما دیگر نمایش داه نمی شود. اما یک راه حل وجود دارد و آن هم هایلایت کردن استوری ها است. با هایلایت کردن، استوری‌ها در صفحه پروفایلتان قرار می گیرد. بعد از آن هر کسی وارد پیجتان شود می‌تواند استوری‌های شما را مشاهده کند.

11 . خرید بازدید استوری اینستاگرام

 بازدید استوری اینستاگرام یکی از محصولات دریچه 67 که طرفداران زیادی دارد. چرا که کارکرد این محصول به دلیل واقعی بودن بازدید هایی که ارسال می شود علاوه بر افزایش ویو در همان دقایق اول پس از خرید، باعث می شود تا ایمپرشن استوری اینستاگرام شما زیاد شود. هرچقدر ایمپرشن افزایش یابد احتمال بازدید از استوری شما افزایش پیدا خواهد کرد و چنانچه بازدید ها از سمت کاربرانی باشد که پروفایلی فعال و واقعی دارند، دامنه افزایش بازدید گسترش میابد.

پس از خرید بازدید استوری اینستاگرام دریچه 67 ، با دیدن آمار شگفت زده می شوید. بیشتر شدن ایمپرشن و به دنبال آن افزایش بازدید از استوری ها، چنان محبوبتی را به این محصول داده که آن را در لیست محصولات پر فروش ترین دریچه 67 قرار داده است.

اشتراک گذاری