امروز:5 اردیبهشت 1403

Razer’s Blade 15 اولین لپ تاپ با صفحه نمایش OLED 240 هرتزی

هنگام خرید لپ‌تاپ معمولاً باید بین نرخ‌های تازه‌سازی سریع یا تصاویر واضح OLED یکی را انتخاب کنید، اما Razer ادعا می‌کند که می‌تواند هر دو را همزمان ارائه دهد. این شرکت قصد دارد Blade 15 را با گزینه ای برای آنچه که می گوید اولین نمایشگر لپ تاپ OLED 240 هرتزی است به روز کند. شما از واکنش پذیری بالایی برخوردار خواهید بود که می تواند در بازی های چند نفره برتری ایجاد کند، اما همچنان یک پنل 1440p با دقت رنگ (100 درصد فضای DCI-P3) با کنتراست عمیق خواهید داشت. اگر دستگاه مطابق صورت حساب خود عمل کند، می توانید در یک نفس بر جدیدترین شوتر آنلاین تسلط داشته باشید و در مرحله بعد ویدیو را ویرایش کنید.

چند سازش وجود خواهد داشت. پنل 240 هرتزی در 400 نیت روشنایی خاصی ندارد. پس شما نمی خواهید در نور شدید خورشید کار کنید. و در حالی که خطر سوختگی ناشی از OLED به اندازه گذشته نیست، اگر به طور منظم با محتوای ثابت مانند عکس ها کار می کنید، ممکن است این بهترین انتخاب شما نباشد.

و اگر فکر می کردید که یک OLED 240 هرتزی باید گران باشد… درست حدس زدید. Blade 15 با این پنل در سه ماهه چهارم سال با قیمت 3500 دلار وارد بازار می شود. شما 32 گیگابایت رم، پردازنده نسل دوازدهم Core i9-12800H، گرافیک GeForce RTX 3070 Ti و یک ترابایت SSD را به عنوان بخشی از بسته دریافت خواهید کرد، اما واضح است که Razer این مشخصات را برای گیمرهای خوش اخلاقی که می‌خواهند با کیفیت تمام و سرعت رفرش ریت بالا نیاز دارند، در نظر گرفته است.

اشتراک گذاری