امروز:1 اردیبهشت 1403

اکنون گوگل تراول هتل های نزدیک، مکان های پیشنهادی غذا خوری و پرواز ها را به شما نمایش می دهد

تابستان به سرعت در حال نزدیک شدن است و بسیاری از مردم شاید خود را برای اولین تعطیلات بزرگ خود در چند سال آینده آماده کنند. برای کمک به برنامه‌ریزی، گوگل به‌روزرسانی‌های مفیدی برای سفر ارائه می‌کند. این موارد شامل ردیابی قیمت پرواز ارتقا یافته و راه‌هایی برای یافتن و ذخیره هتل‌ها برای بعداً می‌شود.

اگر می‌دانید کجا می‌خواهید بروید و تاریخ‌های سفر انعطاف‌پذیری داشته باشید، این یکی برای شماست. Google Flights به کاربران این امکان را می دهد که قیمت پرواز بین دو شهر را تا شش ماه پیگیری کنند. اگر در طی آن زمان کرایه‌ها را کمتر از حد معمول تشخیص دهد، یک اعلان ایمیلی دریافت خواهید کرد. گوگل مدت‌هاست که به مردم اجازه می‌دهد پروازهای بین دو فرودگاه را برای تاریخ‌های خاص ردیابی کنند، اما این امر به‌ویژه برای مقاصد طولانی‌مدت که پروازها می‌توانند بسیار گران‌تر باشند، مفید است.

هنگامی که بدانید چه زمانی و به کجا می‌روید، به مکانی برای اقامت نیاز خواهید داشت و Google برخی از ویژگی‌های مرتبط با هتل را اضافه می‌کند که ممکن است به شما کمک کند. اگر برای رویدادی مانند کنفرانس یا عروسی سفر می کنید، ممکن است بخواهید سر خود را در جایی نزدیک استراحت دهید. از امروز، سایت مسافرتی Google یا گوگل تراول مکان‌هایی را برای اقامت در فاصله 15 یا 30 دقیقه‌ای پیاده‌روی یا رانندگی نشان می‌دهد — برای شروع فقط یک نقطه مکانب یا آدرس را جستجو کنید. فیلترهای نقشه جدید همچنین می توانند به شما کمک کنند محله هایی را با گزینه های عالی برای گشت و گذار، غذاخوری یا خرید پیدا کنید.

به طور مشابه، گزینه Explore اکنون دارای یک گزینه “Explore nearby” با فیلتری برای مکان هایی است که در فاصله رانندگی شما هستند. جزئیاتی مانند آب و هوای مورد انتظار و میانگین قیمت هتل را نشان می دهد. این می تواند به شما در برنامه ریزی یک تعطیلات آخر هفته بسیار مورد نیاز کمک کند.

همچنین یک نماد نشانک جدید برای هتل‌ها و اقامتگاه‌های اجاره‌ای وجود دارد که می‌توانید از آن برای ذخیره آن‌ها برای بعداً استفاده کنید. این می تواند به ویژه مفید باشد اگر می خواهید نظر شریک سفر خود را در مورد محل اقامت داشته باشید. می‌توانید ویژگی‌هایی را که ذخیره کرده‌اید از طریق پنل سمت راست روی دسک‌تاپ یا با دسترسی به برگه ذخیره‌شده در تلفن همراه مشاهده کنید.

اشتراک گذاری