امروز:8 اردیبهشت 1403

تخفیفات ویژه تور کیش به مناسبت عید فطر

قیمت تور کیش با توجه به امکانات و خدمات، زمان و مدت اقامت و همچنین آژانس ارائه دهنده تور بسیار متفاوت است. به دلیل موقعیت جغرافیای این جزیره در فصل تابستان، گرمای هوا سبب می‌شود تا سفر به کیش طرفدار بسیاری نداشته باشد و به همین خاطر بهترین فرصت است تا تور کیش را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. فصل زمستان و پاییز به دلیل مطلوب بودن آب و هوا، تقاضا برای سفر به کیش بالاتر می‌رود و قاعدتا قیمت تورها نیز بیشتر می‌شود. 

با لحظه آخر می‌توانید تور کیش را ارزان‌تر خریداری کنید.

سایت لحظه آخر یکی از معتبرترین آژانس‌های گردشگری در زمینه تورهای داخلی و خارجی، این امکان را به مشتریان خود می‌دهد تا  لیستی از ارزان ترین تورهای کیش را مشاهده کرده و مناسب‌ ترین آن را خریداری کنید. شما با مراجعه به این سایت می‌توانید بهترین و مناسب ترین تورهای مسافرتی کیش را انتخاب کنید. برای مشاهده جزئیات قیمت تور کیش در زمان هایی که قصد دارید سفرتان را انجام دهید به سایت لحظه آخر مراجعه کرده و پس از مقایسه و انتخاب بهترین گزینه با توجه به شرایطتان، خریداری کنید. از ویژگی‌های خوب این وبسایت ارائه ارزان ترین قیمت های تور می‌باشد. با 👈👈 رزرو تور کیش 👉👉 از لحظه آخر سفری شاد و مهیج همراه با خاطرات فراموش نشدنی را تجربه کنید. گفتنی است که فیلترهای کارآمدی هم در این صفحه وجود دارد که بدون اتلاف وقت، انتخاب را برایتان آسان می کند.

مقرون به صرفه‌ترین هتل های کیش

نام هتلتعداد ستارهشروع قیمتامکانات ویژهآدرس
هتل پانیذ2از 320.000ترانسفر فرودگاهی، رستوران، اینترنت، لاندری، ترانسفر رایگانکیش، خیابان رودکی، جنب رویا مال
هتل خاتم2از 350.000رستوران، سیستم اعلام حریق، خدمات تورکیش، میر مهنا، بلوار نیایش، خیابان اقبال
هتل گلدیس3از 470.000ظرفیت، پارکینگ، اینترنت رایگانکیش، بلوار ایران ، جنب اداره آب و برق
هتل آبادگران3از 550.000رستوران، پارکینگ، اینترنت رایگانکیش، بین میدان داریوش و سیری، روبه روی هتل داریوش

نکته: قیمت های درج شده مربوط به فروردین 1401 بوده و هم اکنون می توانید قیمت های دقیق را در لحظه آخر مشاهده کنید.

مکان های گردشگری رایگان در کیش
شاید گمان کنید تمامی اماکن گردشی و تفریحی کیش دارای هزینه ورودی با مبالغ هنگفت هستند ولی این طور نیست! از جمله مکان های جزیره کیش که به رایگان می توانید از آن ها بازدید به عمل آورید عبارتند از:

  1. پارک ساحلی سیمرغ
  2. اسکله تفریحی کیش
  3. شهر باستانی حریره
  4. پارک مرجان
  5. کشتی یونانی
  6. انجیر معابد
  7. نخلستان باغ بهشت
  8. باغ راه ایرانی
  9. اسکله میر مهنا
  10. پارک شهر کیش
  11. ساحل خانوادگی کیش

نکات مهم در سفر به کیش

در سفر به کیش باید شرایط آب وهوایی را در نظر بگیرید. این جزیره در فصل بهار و تابستان بسیار گرم و شرجی است، پس اگر تصمیم دارید در فصول گرم سال به کیش سفر کنید، حتما لباس مناسب و نازک به همراه داشته باشید. 

اشتراک گذاری