امروز:5 اردیبهشت 1403

‘Sonic Origins’ چهار بازی ریمستر شده را در 23 ژوئن برای کنسول و رایانه شخصی عرضه می کند

سگا می‌داند که می‌خواهید بازی‌های کلاسیک دو بعدی Sonic the Hedgehog را دوباره پخش کنید، و آماده ارائه است. این شرکت اعلام کرده است که مجموعه Sonic Origins آن در 23 ژوئن برای PC، PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S و Switch عرضه خواهد شد. نسخه استاندارد 40 دلاری (33 پوندی) شامل ریمسترهای Sonic the Hedgehog 1، 2، Sonic 3 & Knuckles و Sonic CD خواهد بود، در حالی که نسخه Digital Deluxe با قیمت 45 دلار (37 پوند) ماموریت های دشوار، موسیقی انحصاری و لوازم آرایشی را اضافه می کند.


هر بازی دارای گرافیک بازسازی شده و سایر “پیشرفت ها” برای سخت افزار مدرن است. می‌توانید همه آن‌ها را همانطور که در ابتدا در نظر گرفته بودند (از جمله نسبت تصویر قدیمی) بازی کنید، اما همچنین می‌توانید ویژگی‌ها و حالت‌هایی را که هرگز در Genesis یا Mega Drive شما در دسترس نبودند، آزمایش کنید. می‌توانید در هر یک از بازی‌ها به‌عنوان Sonic، Tails یا Knuckles بازی کنید، و «حالت سالگرد» نسبت صفحه‌نمایش عریض را با عمر بی‌نهایت به ارمغان می‌آورد. برای باز کردن قفل محتوا با انجام ماموریت ها می توانید مدال کسب کنید.

این افراد کامل شده را راضی نمی کند. ریمستر عنوان کلاسیک 32X Knuckles Chaotix، سگا کجاست؟ با این حال، اگر بتوانید این بی توجهی را ببخشید، این ممکن است ساده ترین راه برای ارضای نوستالژی خود یا معرفی بچه ها با دیگر پلتفرمرهای نمادین نسل 16 بیتی باشد.

اشتراک گذاری