امروز:27 اردیبهشت 1403

تعمیرات تخصصی لوازم الکترونیکی اداری

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روزافزون شدن اختراع و ابداع لوازم و تجهیزات الکترونیکی جهت آسایش انسان ها و استفاده افراد زیادی از این تجهیزات جهت کارهای مختلف، شرکت های متعددی نیز به تولید وسایل مختلفی اقدام کرده و تولیدات وسایل الکتریکی بسیار زیاد شده است. وسایل الکترونیکی در بخش های مختلفی از جمله وسایل اداری، خانگی، صنعتی، حمل و نقل و… وجود دارند. برخی از این اجناس دارای کیفیت مطلوب بوده و برخی نیز در حین استفاده دچار نقص فنی می شوند و برای استفاده مجدد نیاز به تعمیر دارند. اما چه کسانی قادر هستند این لوازم را تعمیر کنند؟

 تعمیر کاران لوازم الکتریکی در واقع افرادی هستند که به صورت تئوری و عملی آموزش دیده و قابلیت انجام تعمیر یک یا چندین لوازم الکتریکی را به طور تخصصی دارند. امروز قرار است که برترین مرکز در حوزه تعمیر مانیتور، تعمیرات فتوکپی، تعمیر سانترال، تعمیر تلفن پاناسونیک و تعمیر پرینتر hp را به شما همراهان گرامی معرفی کنیم. تعمیرات تجهیزات الکترونیکی را می توان به عنوان یک شغل و حرفه ای پردرآمد در نظر گرفت، که نیازی به سرمایه گذاری خاصی نداشته و درآمد نسبتا خوبی دارد. از جمله مزایای دیگراین حرفه، این است که تمام افراد حتی بدون تحصیلات آکادمیک قادر هستند در آن آموزش ببینند و به این حرفه مشغول شوند.

تعمیر مانیتور و دستگاه فتوکپی در ایران سرویس

مرکز تعمیرات مانیتور کلیه ی مشکلات احتمالی و عیوب ساختاری انواع مانیتورهای موجود در بازار را در سطح کیفی بالایی مرتفع می سازد. تمامی مانیتورهای CRT، LCD، LED و OLED برندهای مطرحی چون ال جی، ایسوس، سامسونگ، ایسر و دل در این مرکز قابل ترمیم و بازیابی می باشند. تکنسین های مجموعه ی تعمیر مانیتور با به کارگیری ابزارآلات فنی مدرن و سازگار با مدل مانیتور مورد نظر، ایرادات دستگاه را برطرف می نمایند.

به طور کلی مانیتور دارای قطعات سخت افزاری متعددی می باشد که خرابی هر یک می تواند روند کاری این تجهیزات را مختل سازد. خاطرنشان می نماییم که تمامی مراحل بازیابی قطعات مانیتورهای معیوب در نمایندگی تعمیرات تی وی مانیتور براساس پارامترهای استاندارد و اصولی شکل می گیرند.

عوامل و اجزاء زیادی هستند که برای نقش بستن تصاویر بر روی مانیتور، دست به دست هم می‌دهند. یکی از این اجزاء، چیپ گرافیک یا بهتر است بگوییم واحد پردازش کارت گرافیک است که زحمت پردازش تمامی تصاویر، قبل از نمایش آن‌ها بر روی مانیتور را می‌کشد. درواقع اساس کار مانیتور، نمایش تصاویر است که برای انجام چنین عملیات بزرگی نیاز است تا تک تک تصاویر از نظر پارامترهای مختلفی مورد پردازش قرار بگیرند.

بنابراین اگر چیپ گرافیکی وجود نداشت و یا نیاز به تعمیر مانیتور بود تا تصاویر را پردازش کند، هیچ یک از تصاویر بر روی مانیتور نمایش داده نمی‌شدند. درصورتی که هیچ تصویری بر روی مانیتور نمایش داده نمی‌شود، تصاویری که بر روی مانیتور نمایش داده می‌شوند بهم‌ریخته هستند، تصویر مانیتور سیاه است یا اینکه تصویر بر روی مانیتور گیر کرده است به این معناست که چیپ گرافیک آن آسیب‌دیده است و به تعمیر یا حتی تعویض نیاز دارد.

مهم نیست که دستگاه کپی شما از چه برند یا مدلی است یا اینکه چه مشکلی برای آن پیش آمده است. کارشناسان و تکنسین‌های مرکز سخت‌افزار ایران بدون هیچ‌گونه محدودیتی از نظر نوع برند دستگاه کپی، آماده ارائه خدمات عیب‌یابی و تعمیرات فتوکپی به شما هستند.

با این وجود هر مشکلی که برای دستگاه کپی شما به وجود آمد، تنها کافیست که با این مرکز تماس بگیرید تا تعمیرکاران آن به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و به عیب‌یابی و تعمیر تخصصی کپی شما بپردازند. البته می‌توانید به صورت حضوری هم به یکی از شعبه‌های مرکز سخت‌افزار ایران در کلان‌شهرهای تهران و کرج مراجعه کنید. منتهی استفاده از سرویس تعمیر دستگاه کپی در محل مزایای زیادی از جمله صرفه‌جویی در زمان و هزینه را برای شما به دنبال دارد.

تعمیرات فتوکپی در محل راهکاری جهت ارائه خدمت به آن‌دسته از کاربرانی است که به دلیل وزن بالای این محصول ترجیح می‌دهند تا عملیات تعمیر آن در محل انجام گیرد. با بهره‌مندی از این سرویس، کارشناسان تعمیر کپی پس از تماس کاربر، به مکان مورد نظر اعزام شده و عملیات تعمیر را در همان‌جا اجرایی می‌سازند.

در این شیوه امکان تعمیر تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در دستگاه وجود دارد و کارشناسان اعزامی به سبب همراه داشتن آرشیوی جامع از قطعات و مواد مورد نیاز، محدودیتی در زمینه تعمیرات فتوکپی نخواهند داشت. کارشناس اعزامی جهت تعمیرات فتوکپی در محل یکی از باتجربه ‌ترین و متخصص ‌ترین مهندسان حوزه تعمیر این مرکز است تا نتیجه مطلوب و رضایت‌بخش در همان جلسه اولیه تعمیر حاصل گردد و از تأخیر در تعمیر و بازیابی دستگاه کپی حتی‌ الامکان پیشگیری شود.

تعمیرات تخصص تلفن پاناسونیک و سانترال در ایران سرویس

نزدیک به دو دهه خدمت رسانی به مشتریان محصولات پاناسونیک در ایران مهمترین افتخار شرکت ما می‌باشد. در تمام این سال‌ها، صداقت با مشتری شعار اصلی این شرکت بوده و پایبندی به استانداردهای مجموعه باعث جذب و البته اعتماد هرچه بیشترین مخاطبین به ما است. علاوه بر این اخذ تاییدیه از اتحادیه مخابراتی این اطمینان را در همراهان این شرکت به وجود آورده است که با یک نمایندگی مجاز و معتبر شرکت پاناسونیک طرف می‌باشند. گواه این ادعا را می‌توان در مشتریان شرکت جستجو نمود؛ ایران سرویس طرف قرارداد با سازمان‌ها و ارگان‌های بزرگ کشور می‌باشد.

کلیه کارشناسان فنی شرکت، دارای تاییدیه قضایی و برگه عدم سوء سابقه جهت ورود به سازمان‌های حساس کشوری می‌باشند. بنابراین به راحتی می‌توان حسن رفتار تمامی این کارشناسان را اثبات نمود. با توجه به موارد یاد شده؛ به نظر می‌رسد شرکت ایده آل گستر تمامی فاکتورهای لازم برای جلب اعتماد مشتریان و علاقمندان به محصولات پاناسونیک را دارا می‌باشد. یکی از خدمات مهمی که این شرکت به مشتریان خود ارائه می‌نماید؛ تعمیر انواع محصولات مخابراتی از جمله تلفن‌های سانترال و تعمیر تلفن بیسیم پاناسونیک در سطح استان تهران . اگر به دنبال یک نمایندگی تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک و تعمیر سانترال هستید؛ شرکت ایده آل گستر می‌تواند انتخاب اول و مطمئن شما باشد.

اصلا جای تعجب نیست که ورود حتی یک قطره آب به داخل برد اصلی یک تلفن سانترال، می‌تواند منجر به سوختن برخی از قطعات روی مدار شده و در نهایت دستگاه تلفن را از کار خواهد انداخت. اما نگران نباشید؛ این مشکل در واحد تعمیرات ایده آل گستر به راحتی قابل حل می‌باشد. مهندسین این شرکت بعد از باز کردن دستگاه تلفن و عیب یابی قطعات آسیب دیده، آن‌ها را محصولات اصل و اورجینال پاناسونیک جایگزین خواهند کرد. البته به یاد داشته باشید؛ بلافاصله پس از آنکه متوجه ورود آب به داخل دستگاه شدید؛ آن را خاموش کرده و به هیچ وجه از آن استفاده نکنید. استفاده از تلفن بعد از آب خوردگی و قبل از انجام تعمیرات کافی، ممکن است منجر به سوختن قطعات بیشتر و در نتیجه بالا رفتن هزینه تعمیر آن شود.

اختلالات صدا

یکی دیگر از مشکلات رایج در رابطه با هر دستگاه تلفن سانترال پاناسونیک که منجر به تعمیر سانترال، اختلال در انتقال صدا می‌باشد. این ایراد می‌تواند در یکی از بخش‌های : میکروفون، سیم پنلی و یا کپسول گوشی رخ دهد. در صورتی که صدای تلفن سانترال شما کیفیت خود را از دست داده است یا دچار اختلال شده است؛ بهترین راه‌حل مراجعه به واحد تعمیرات ایده آل گستر می‌باشد. مهمندسین این شرکت در نهایت و پس از یافتن بخشی که دچار اختلال شده است؛ آن را با یک قطعه اورجینال و باکیفیت پاناسونیک، جایگزین خواهد کرد.

ضرب خوردگی

ممکن است به هر دلیلی تلفن سانترال پاناسونیک، مورد اصابت یک ضربه فیزیکی یا جسم سخت واقع شود. در این شرایط بسته به شدت ضرب خوردگی، ممکن است قطعاتی از برد اصلی دستگاه با آسیب مواجه شوند. بنابراین در این مواقع نیز بهتر است تلفن را خاموش کرده و با واحد تعمیرات شرکت ایده آل گستر تماس بگیرید. برای جلوگیری از وقوع این اتفاق نیز باید از اصابت اجسام سنگین به تلفن و یا ضربه زدن به آن خودداری نمایید. البته این قضیه در رابطه با تمامی تلفن‌های شرکت پاناسونیک صدق کرده و فقط مختص به تلفن‌های سانترال نمی‌باشد.

نمایندگی تعمیر تلفن پاناسونیک

برای تعمیر انواع گوشی های تلفن رومیزی، بی سیم و … به شکل تخصصی، می توانید به نمایندگی تعمیر تلفن پاناسونیک در مرکز سخت افزار ایران مراجعه کنید. تکنسین های فعال در این مجموعه، سالها در زمینه تعمیرات گوشی های تلفن فعالیت کرده اند و قادر به عیب یابی و ترمیم تمامی مشکلات این دستگاه هستند. در صورتی که گوشی تلفن شما شارژ نمی شود، روشن نمی شود، صدا ندارد، زنگ نمی خورد و یا هر ایراد دیگری دارد، تکنسین های مجرب نمایندگی پاناسونیک برای رفع معایب آن در خدمت شما هستند. کلیه قطعات یدکی مورد استفاده در این مجموعه اصل هستند و در پایان کار، ضمانت نامه معتبر نمایندگی تعمیر تلفن پاناسونیک را از همکاران ما دریافت می کنید.

هزینه تعمیر تلفن پاناسونیک

تعمیر تلفن پاناسونیک، اقداماتی که برای این منظور انجام می شود و از همه مهم تر، هزینه آن، بستگی به شدت و نوع خرابی دستگاه دارد.  زمانی که آسیب دیدگی قطعات قابل ترمیم باشد، معمولا لازم نیست مبلغ بالایی صرف کنید. مگر این که چند قطعه هم زمان نیاز به تعمیر داشته باشند. در مواردی که قطعه مورد نظر قابل ترمیم نباشد و راهی جز تعویض آن وجود نداشته باشد، باید قیمت قطعه جدید را هم به هزینه تعمیرات تلفن پاناسونیک اضافه کنید. البته اولویت همکاران ما در نمایندگی panasonic، ترمیم قطعات و اجزای آسیب دیده است. اما در صورت نیاز به جایگزینی قطعات، به شما اطمینان می دهیم که تنها از نمونه های اورجینال در گوشی تلفن تان استفاده شود.

  نمایندگی تعمیرات تخصصی لوازم اکترونیکی اداری  
  دفتر مرکزی    66097851
  مرکز تعمیرات    66097859
  شعبه شرق    77978135
  شعبه هفت تیر    88836102
  شعبه جنوب    55300568
  شعبه غرب    44153186
  شعبه شمال    26721443
  شعبه اسلامشهر و رباط کریم    56746602
اشتراک گذاری