امروز:10 فروردین 1403

توییتر قابلیت حذف توییت و نمایش ندادن در سایت های ثالث را پس از ارتقا، حذف کرد

توییتر به طور موقت از یک تغییر بحث برانگیز که حفظ توییت های پاک شده را برای مردم دشوار می کرد، عقب نشینی کرد. روز چهارشنبه، نویسنده کوین مارکز اشاره کرد که این شرکت اخیراً جاوا اسکریپت جاسازی شده خود را بهینه کرده است به طوری که متن توییت های حذف شده دیگر در جاسازی شده در وب سایت های شخص ثالث قابل مشاهده نیست.

با این حال، در اواخر عصر جمعه، یکی از کاربران توییتر متوجه شد که این شرکت تغییر را برگردانده است و توییتر یک روز بعد این حرکت را تایید کرد. سخنگوی این شرکت به The Verge گفت: «پس از بررسی بازخوردی که شنیدیم، در حال حاضر این تغییر را پس می‌گیریم و گزینه‌های مختلف را بررسی می‌کنیم. ما از کسانی که نقطه نظرات خود را به اشتراک گذاشتند قدردانی می کنیم – بازخورد شما به ما کمک می کند توییتر را بهتر کنیم.

زمانی که تغییر اولیه برای اولین بار مشاهده شد، مدیر محصول توییتر، النور هاردینگ، گفت که این شرکت این توئیت را برای “احترام بیشتر” به افرادی که تصمیم به حذف توییت های خود دارند، انجام داده است. بخشی از چیزی که این حرکت را برای بسیاری مشکل ساز کرد این بود که به سادگی فضای خالی را در جایی که قبلاً یک توییت حذف شده جاسازی شده بود، گذاشت. هاردینگ گفت توییتر قصد دارد پیام‌های دیگری را منتشر کند که توضیح دهد چرا یک توییت دیگر قابل مشاهده نیست.

توییتر در مورد «گزینه‌های مختلف» که پس از تغییر آن در حال بررسی بود توضیحی نداد. برای بسیاری، تصمیم برای تغییر نحوه کار جاسازی ها تصمیم عجیبی بود. هنگامی که توییتر برای اولین بار در سال 2011 جاسازی را معرفی کرد، گفت که عمدا می خواهد متن توییت های حذف شده را حفظ کند. و برای سال‌ها پس از آن، مدیران شرکت، از جمله مدیرعامل سابق جک دورسی، بر نقش این پلتفرم به‌عنوان نوعی «سابقه عمومی» تأکید داشتند.

اشتراک گذاری