امروز:15 اردیبهشت 1403

گروه تبلیغاتی نگاه متخصص بازاریابی و برندینگ دندانپزشکی

برندینگ دندانپزشکی کلید موفقیت شما

شما در دندانپزشکی تخصص دارید و اکنون به یک استراتژی بازاریابی دندانپزشکی نیاز دارید تا مشتریان شما از مجموعه مهارت های پیشرفته شما مطلع شوند. دوران کارت پستال و تبلیغات چاپی گذشته است. از طریق استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال دندانپزشکی، می‌توانید با بیماران خود ارتباط برقرار کنید و محبوبیت خود را در میان مخاطبان هدف افزایش دهید. بازاریابی بخش مهمی از هر کلینیک دندانپزشکی است و به آنها کمک می کند تا بیماران جدید را جذب کنند و همچنین بیماران فعلی را حفظ کنند. هنگامی که بازاریابی به صورت استراتژیک با پیامی روشن به کار گرفته شود، نه تنها در هزینه های بازاریابی صرفه جویی می شود، بلکه خود را به عنوان یک مرجع در حوزه کاری معرفی می کنید.

گروه نگاه چیزی بیش از یک شرکت بازاریابی است، ما شریک رشد شما هستیم. ما روش های برندینگ کلینک دندانپزشکی دیجیتال را برای شما انجام خواهیم داد. ما به تیم شما آموزش می دهیم تا 5 برابر بیشتر از معاینات خود سود ببرید. بنابراین می توانید بیماران بیشتری را بپذیرید و خدمات درمانی خود را سریعتر از آنچه تصور می کردید رشد دهید. با خدمات حضوری گروه نگاه در کلینیک تمامی مراجان خود را به مشنریان دائمی خود تبدیل کنید.

هر ماه بیماران جدیدی داشته باشید

سیستم ‌های اثبات ‌شده ما و چارچوب اختصاصی بازاریابی، نرم‌افزاری و آموزشی به رشد سریع خدمات درمانی شما کمک می‌کند. ما به شما کمک می ‌کنیم هر ماه مراجعان بیشتری داشته باشید، نرخ عدم حضور بیماران خود را کاهش دهید و خدمات دندانپزشکی خود را سریع ‌تر از آنچه فکر می‌ کردید رشد دهید.

اگر می خواهید رشد کنید، به گروه تبلیغاتی نگاه نیاز دارید!

مشاورین گروه نگاه به خواسته های شما گوش می ‌دهد و فوق‌ العاده پاسخگو هست. خدمات ما بیشتر شبیه مشارکت است. آنها به وضوح بازار خدمات تبلیغات دندانپزشکی را درک می کنند و ایده های جدیدی را برای شما به ارمغان می آورند که بهش ما کمک می کند تا به نتیجه مورد نظر برسید.

آخرین شرکت بازاریابی دیجیتال که همیشه به آن نیاز دارید

اکثر متخصصین دندانپزشکی از یک شرکت بازاریابی به شرکت دیگر می روند و به دنبال وعده های بزرگی هستند که هرگز محقق نمی شوند. پس چرا 99 درصد شرکای ما هر سال قرار داد خود را با ما تمدید می کنند؟ به این دلیل است که ما در ایجاد روابط بلند مدت که به شکلی پایدار ایجاد می شود، سرمایه گذاری می کنیم. ما شریک فعالی در کسب و کار شما خواهیم بود. دائماً خدماتشما را بهینه سازی می کنیم، کارکنان شما را آموزش می دهیم و ایده های تازه ای را از شبکه ارتودنسی خود به شما ارائه می دهیم. هنگامی که رشد و خدماتی که ما ارائه می کنیم تجربه کردید، شما نیز شریک تجاری مادام العمر ما خواهید بود.

آیا برای پیشرفت کلینیک دندانپزشکی خود آماده هستید ؟

ما به شما کمک می کنیم تا خدمات دندانپزشکی خود را بهینه سازی کنید تا به بیماران خود خدمات بهتری ارائه دهید، تیم خود را توانمند کنید و یک کسب و کار 100٪ پایدار بنا کنید. ما فقط ظرفیت پزیرش چند کلینیک محدود را داریم، پس منتظر نمانید! همین حالا تماس بگیرید.

طراحی بهترین تجربه کاربری وب سایت دندانپزشکی شما توسط گروه نگاه

تجربه کاربری بیمار مدت ها قبل از اینکه پا در مطب شما بگذارند شروع می شود. همانطور که یک استراتژی تبلیغاتی توسعه داده اید، تجربه بیماران هنگام بازدید از وب سایت شما را نیز در نظر بگیرید. هنگامی که بیماران به سایت شما مراجعه می کنند، باید محتوا و طرحی به آنها ارائه شود که نشان دهنده حرفه ای بودن، مهارت و دانش دندانپزشکی شما است. این اولین ارتباط شما با این بیماران است و ما می خواهیم مطمئن شویم که دیدگاه آنها نسبت به شما مثبت باشد.

آژانس بازاریابی دیجیتال نگاه برای برندینگ دندانپزشک

هر گروه بازاریابی دیجیتالی که روی آن سرمایه گذاری می کنید باید شامل مدیریت برند باشد، به خصوص برای دندانپزشکان جدیدتر که به دنبال دیدن نتایج مدل تبلیغاتی شما هستند. ما تحقیقات گسترده ای در بازار انجام داده ایم و ابزارهای عالی برای رشد حضور آنلاین شما و برندینگ شما از طریق استراتژی هایی مانند:

  1. ساخت پروفایل های حرفه ای در شبکه های اجتماعی
  2. بازاریابی درونگرا
  3. بازاریابی محتوا
  4. وبلاگ متمرکز بر کلمه کلیدی
  5. تجزیه و تحلیل رقبا

این روش‌ها برای آشنایی بیماران جدید با شما و ایجاد ارتباط قوی با بیماران فعلی ، بسیار اهمیت دارد. شما خدمات منحصر به فردی دارید که بیماران مختلفی به دنبال آن هستند و این پلتفرم ها راه بسیار خوبی برای اطلاع رسانی در مورد کلینیک دندانپزشکی شما هستند. بهترین راه برای اطمینان از اینکه هزینه بازاریابی شما به درستی خرج می شود، همکاری با گروه تبلیغاتی نگاه است.

طراحی و توسعه وب سایت

ما وب‌سایتی را طراحی می‌کنیم که نیازهای آنها را برآورده کند و اهداف آنها در مراجعه به سایت شما را محقق کند. با طراحی وب سایت و تولید محتوای سازگار با خدمات و انتظارات مخاطبان هدف، اطمینان حاصل می کنیم که آگاهی از برندینگ کلینیک دندناپزشکی شما را افزایش دهیم و ترافیک را به بالاترین سطح ممکن می رسایم. ما سفیر برند شما در فضای دیجیتال خواهیم شد و از طریق شبکه های اجتماعی و طراحی سایت خدمات مدیریت، استراتژی و مشاوره ارائه می دهیم.

تولید محتوای متنی و بصری دندانپزشکی

معرفی محصول، تهیه عکس‌های شرکتی، آگهی‌های بازرگانی، انیمیشن یا محتوای استوری اینستاگرام و … از جمله خدمات محتوایی گروه نگاه است که برندینگ کلینیک دندانپزشکی شما را به سمت جلو هدایت می کند. ما در تلاش هستیم تا محتوایی تولید کنیم که در جریان ترافیک محتوایی که مخاطبان هدف شما در معرض آن قرار می ‌گیرند، بازخورد مثبت دریافت کند.

تولید ویدئو برای دندانپزشکان

بسیاری از کاربران اینترنت زمان زیادی را به صورت آنلاین صرف تماشای ویدیو های آنلاین می کنند و شما می توانید از این نکته کلیدی به نفع خود استفاده کنید. گروه دیجیتا مارکتینگ نگاه از طریق تولید و بازاریابی ویدیو، می تواند توجه مخاطبان هدف شما را جلب کند و آنها را از خدمات شما آگاه کنید. پیشنهاد می کنیم حتما ویدیوهایی را در کمپین های بازاریابی دیجیتال دندانپزشکی خود بگنجانید و این محصولات را در وب سایت، فیس بوک، یوتیوب و سایر رسانه های اجتماعی خود منتشر کنید. این ویدیوها به شما این فرصت را می دهد که بازدید کنندگان بیشتری را جذب کنید.

بازاریابی دیجیتال

گروه نگاه سابقه و تجربه موفقی در برنامه ریزی و طراحی استراتژی بازاریابی و برندینگ کلینیک های دندانپزشکی دارد.

اشتراک گذاری