امروز:1 اردیبهشت 1403

فیسبوک قابلیت ارسال reels از پلتفورم های شخص ثالث را ایجاد کرد: تشویق کاربران به ارسال ریلز

فیسبوک در حال برداشتن گام دیگری برای تشویق کاربران به ایجاد محتوای اصلی برای شبیه سازی TikTok خود است. این شرکت یک ویژگی جدید “اشتراک گذاری در Reels” را معرفی کرد تا به کاربران برنامه های شخص ثالث اجازه دهد مستقیماً در Facebook Reels پست کنند.

فیسبوک در یک پست وبلاگ نوشت، این به روز رسانی به توسعه دهندگان خارجی اجازه می دهد تا یک “دکمه Reels” را به برنامه خود اضافه کنند تا کاربران بتوانند همزمان با استفاده از ابزارهای ویرایش Reels، کلیپ ها را مستقیماً به Reels ارسال کنند. توسعه دهندگان اولیه برای استفاده از این ویژگی عبارتند از Smule، که یک برنامه محبوب کارائوکه و برنامه های ویرایش ویدیو Vita و VivaVideo را می سازد.

این حرکت نشانه دیگری از اهمیت روزافزون Reels است و اینکه چگونه فیس بوک سعی کرده از همان کتاب بازی که در Stories استفاده می کرد، قرض بگیرد. فیس‌بوک در ماه‌های اخیر Reels را به تقریباً تمام بخش‌های خدمات خود سوق داده است، درست مانند زمانی که در مورد Stories زمانی که این شرکت اسنپ چت را رقیب اصلی خود می‌دانست، انجام داد. اکنون، با از دست دادن کاربران فیسبوک به TikTok، مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، سهم زیادی در موفقیت Reels کرده است. او در پاییز گذشته گفت که Reels “به اندازه Stories برای محصولات ما مهم خواهد بود” و اینکه تغییر جهت سرویس آن برای جذب کاربران جوان تر، “ستاره شمالی” شرکت است.

اما تشویق کاربران برای ارسال محتوای اصلی، نه تنها از کلیپ های TikTok، تا حدودی برای این شرکت یک چالش بوده است. اینستاگرام که طولانی‌ترین Reels را دارد، یک سال پیش اعلام کرد که تبلیغات ویدیویی با واترمارک سایر برنامه‌ها را متوقف می‌کند، اما این سرویس همچنان با TikToks بازیافتی پر است. بعید است که اضافه کردن دکمه «قرارها» به سایر برنامه‌های تولید محتوا این مشکل را یک شبه حل کند، اما می‌تواند به آوردن کلیپ‌های تازه و غیرساخته‌شده توسط TikTok کمک کند.