امروز:13 اردیبهشت 1403

اسنپ ​​چت اشتراک گذاری لحظه به لحظه موقعیت مکانی را به نقشه خود اضافه می کند

اسنپ ​​چت در حال اضافه کردن یک ویژگی جدید اشتراک گذاری مکان است. این برنامه به اشتراک گذاری مکان زنده را معرفی می کند که به کاربران امکان می دهد مکان دقیق خود را برای مدت کوتاهی با دوستان منتخب به اشتراک بگذارند.

اسنپ ​​مپ سال‌ها است که اشتراک‌گذاری مکان دارد، اما نسخه فعلی این ویژگی تنها زمانی که برنامه اسنپ چت باز می‌شود، مکان را به‌روزرسانی می‌کند. «مکان زنده» جدید به دوستان منتخب این امکان را می دهد که دقیقاً در زمان واقعی مکان شما را برای مدت زمان مشخصی مشاهده کنند، دقیقاً مانند برنامه «Find My» اپل. جزئیات مکان را می توان هر بار به مدت 15 دقیقه، یک ساعت یا هشت ساعت به اشتراک گذاشت.
البته این ویژگی در برنامه هایی مثل تلگرام و واتس اپ نیز وجود دارد. اما این مورد قابلیت جدیدی برای اسنپ چت حساب می شود.

اسنپ چت ​​می‌گوید که این ویژگی اختیاری می‌تواند ملاقات با دوستان را آسان‌تر کند، یا به افراد کمک کند در شرایطی که ممکن است اطمینان بیشتری از اینکه دوست یا یکی از اعضای خانواده می‌توانند ببینند کجا هستند، «ایمن بمانند». این شرکت خاطرنشان می کند که کاربران برای استفاده از آن باید با هم دوست باشند و به طور متقابل اشتراک گذاری مکان زنده را انتخاب کنند.

این به روز رسانی زمانی ارائه می شود که اسنپ چت در ماه های اخیر سعی کرده ویژگی های امنیتی برای کاربران خود ایجاد کند. این شرکت اخیراً اعلام کرده است که توصیه‌های دوستان را برای نوجوانان محدود می‌کند تا با فروشندگان مواد مخدر که کاربران نوجوان را هدف قرار می‌دهند مقابله کند. همچنین انتظار می‌رود این اپلیکیشن در اواخر سال جاری ویژگی‌های جدید کنترل والدین را راه‌اندازی کند.

اشتراک گذاری