امروز:14 اردیبهشت 1403

توییتر حالت ایمنی ضد آزار و اذیت خود را به روی میلیون ها کاربر دیگر باز می کند

توییتر در حال گسترش دسترسی به حالت ایمنی خود با آوردن نسخه بتا به حدود 50 درصد از حساب های کاربری در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، استرالیا، ایرلند و نیوزلند است. این شرکت آزمایش این ویژگی را در ماه سپتامبر با تعداد کمی از افراد آغاز کرد. این نسخه بتا را به کشورهای دیگر انگلیسی زبان گسترش می‌دهد تا بینش‌های بیشتری کسب کند و راه‌های بهبود بیشتر را بررسی کند.

حالت ایمنی تنظیمی است که به طور خودکار حساب هایی را که توییتر فکر می کند ممکن است از زبان مضر استفاده کنند مسدود می کند. آن حساب‌ها تا هفت روز نمی‌توانند با شما تعامل داشته باشند. راهی برای کاربران وجود دارد که به صورت دستی توییت‌ها و حساب‌هایی را که توییتر مشکوک می‌داند بررسی کنند، و اگر واقعاً مشکلی وجود نداشت، آن حساب را رفع انسداد کنند. حساب‌هایی که کاربران آن‌ها را دنبال می‌کنند یا اغلب با آن‌ها تعامل دارند، هرگز مسدود نمی‌شوند. ایده این است که آزار و اذیت را کاهش دهیم و از مردم جلوگیری کنیم که مجبور به گزارش دستی توییت‌ها و حساب‌های توهین‌آمیز شوند و منتظر بمانند تا توییتر اقدامی انجام دهد.

یکی از سخنگویان توییتر به Engadget گفت که از زمانی که این شرکت آزمایش این ویژگی را در ماه سپتامبر آغاز کرد، متوجه شد که برخی از افراد به کمک بیشتری برای از بین بردن تعاملات ناخواسته نیاز دارند. در فاز بتا شما می توانید همینک این ویژگی را تحت عنوان “anti-harassment Safety Mode” تست کنید.

اشتراک گذاری