امروز:7 اردیبهشت 1403

اسپاتیفای قابلیت car view را از اپلیکیشن خود حذف کرد

هنگامی که Spotify در سال 2019 حالت نمایش خودرو را اضافه کرد، به نظر روشی هوشمندانه برای جلوگیری از پرت شدن حواس رانندگان در جاده ها بود. هر زمان که از طریق بلوتوث به ماشین خود متصل می‌شوید، عناصر اضافی مانند دکمه‌های منو و آلبوم هنری را حذف می‌کند. در عوض، دکمه‌های بزرگی برای توقف و پخش موسیقی به شما نمایش داده می شود که حالت نمایش خودرو است.با این قابلیت به راحتی می توانستید بدون حواس پرتی به اهنگ قبلی یا بعدی بروید؛ اما امیدوارم که خیلی به آن وابسته نشده باشید، زیرا Spotify تایید کرده است که این تکنولوژی منسوخ شده و به زودی حذف خواهد شد.

یکی از مدیران اسپاتیفای در پاسخ به کاربری که از حذف این قابلیت آگاه شده بود گفت: “اسپاتیفای به طور پویا در حال بررسی روش های جدید برای ارائه بهترین تجربه شنیداری در خودرو است.” همچنین افزود که : حذف این قابلیت برای باز کردن راه برای نوآوری های جدید الزامی است.

او پیشنهاد داد که کنترل اهنگ ها را با استفاده از قابلیت سیری یا دستیار صوتی گوگل انجام دهیم.

اسپاتیفای قابلیت car view را از اپلیکیشن خود حذف کرد.

البته باید توجه داشته باشید که در صورتی که خودرویی دارید که دارای carplay یا دیگر سیستم های صوتی است، نیاز به این قابلیت زیاد حس نمی شود. زیرا که با دکمه های روی فرمان یا روی مانیتور خودرو، به راحتی می توانید موزیک را به جلو و عقب بزنید.

البته در یکی از بحث های تالار ها، کاربران اسپاتیفای به این نکته اشاره کرده اند که ، شاید حذف این قابلیت به دلیل تلاش اسپاتیفای به فروش ماینتور Car thing باشد. زیرا با این قابلیت car view دلیل به خرید این نمایشگر 80 دلاری نبود و در حال حاضر این یک ویژگی است که می توان با 80 دلار ان را تهیه کرد.

اشتراک گذاری