امروز:9 فروردین 1403

نسخه جدید MIUI7 برای گوشی های شیائومی عرضه شد

شیائومی امروز اسمارت فون های ردمی نوت 2 و نسخه ی جدید MIUI را معرفی کرد .  MIUI7 برپایه سیستم عامل اندروید 5.1 آبنبات چوبی است . با آریامونز همراه باشید تا قابلیت های جدید آن را بیان کنیم .

در این نسخه MIUI7 برنامه گالری دارای حالت تشخیص چهره است که می تواند چهره کاربر را شناسایی کند و می تواند در برگه ی people تصاویر را مرتب کند . این نرم افزار حتی می تواند چهره حیوانات را هم تشخیص دهید و کاملا هوشمندانه بین انسان و  حیوان تفاوت قائل شود . این نرم افزار تم های جدیدی دارد که یکی از آنها تم صورتی Goddess می باشد و می توانید تم های جدید را از فروشگاه MIUI7 دانلود کنید .

قابلیت دیگر این نرم افزار MI Roaming است که در کشور چین در دسترس است و زمانی که به خارج از کشور می روید مانند یک سیم کارت مجازی عمل می کند . با  این قابلیت می توانید می توانید بسته های داده را از شیائومی بخرید و از آنها بدون نیاز به سیم کارت جدید بهره ببرید .

با MIUI7 قادر خواهید بود ویدیوها را برای مخاطبان تنظیم کنید تا زمانی که شخصی با شما تماس می گیرد ، ویدئوی مورد نظر پخش شود . به تازگی حالکت kids نیز اضافه شده است که می تواند ویدئویی برای کودکان پخش کند . فردا MIUI 7 برای اسمارت فون های Mi 2 ،Mi 2S ،Mi 2A ،Mi 3 ،Mi 4 ،Mi Note ،Redmi و Redmi Note شرکت شیائومی عرضه می شود .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم