امروز:9 اردیبهشت 1403

یک گوشی آیفون تاشو به چه شکلی خواهد بود ؟

گوشی های تاشو کمتر عرضه می شود اما هنوز هم محبوبیت زیادی در بین برخی کاربران و علاقه مندان دارد . مارتین هاجک که در زمینه گرافیک سه بعدی کار می کند تصاویری از آیفون تاشو منتشر کرده است که شما را به دیدن آنها دعوت می کنیم . با آریامونز همراه باشید …

مارتین هاجک تصاویر سه بعدی از این گوشی هوشمند منتشر کرده است که مربوط به آیفون تاشو می باشد . کشورهای شرق آسیا خصوصا ژاپنی ها علاقه زیادی به گوشی های تاشو دارند و حتی خیلی از افراد از این گوشی های هوشمند استفاده می کنند . احتمالا این افراد پیش از این تجربه کار با گوشی تاشو را داشته اند و دست گرفتن این گوشی ها حس نوستالژیکی به آنها می دهد .

Flip-iPhone-concept-by-Martin-Hajek05

گوشی تاشویی که وقتی یک تماس ورودی دارید روی گوش کاربر و نیمی از آن جلوی دهان کاربر قرار می گیرد و برای این که به تماس خاتمه دهید نیازی نیست هیچ دکمه ای را بزنید و با بستن گوشی تماس قطع می شود .

در گذشته گوشی های تاشو حس و لذت خوبی داشتند اما با ورود گوشی های لمسی بزرگ این لذت کمتر شد . شاید شما هم مانند علاقه مندان این گوشی ها راغب باشید بدانید آیفون تاشو به چه صورتی و با چه شکلی تولید می شود ؟ حالا مارتین هاجک تصویری از یک آیفون تاشو ساخته و منتشر کرده است که شما را با طراحی جدید و تاشوی آیفون آشنا می کند .

1

انتظار زیادی نداریم که شرکت اپل یک آیفون تاشو تولید کند اما اگر آیفون تاشویی به این شکل تولید شود چه حسی خواهید داشت ؟

اشتراک گذاری

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم