امروز:10 اردیبهشت 1403

تلاش سامسونگ و SAP برای ساخت اپلیکیشن های جدید

شرکت سامسونگ و شرکت SAP با شروع همکاری مشترک خود سعی دارند امکانات ویژه‌ای را از طریق تلفن همراه برای شرکت‌ها و مؤسسات به وجود بیاورند . همکاری این 2 شرکت می‌تواند زمینه‌های تازه‌ای برای انواع صنایع ایجاد کند سامسونگ با همکاری SAP تلاش می‌کندامکاناتی بیشتر برای شغل‌ها با استفاده از ابزارهای قابل جابه‌جایی و قابل پوشیدن درست کند.

 

sap-hp-consultants-know-what-theyre-doing-ibm-and-accenture-dont-sap-hpq

«سئوکپیل کیم» سرپرست مرکز ارتباطات بین کسب‌و‌کارهای شرکت سامسونگ الکترونیکس (B2B) درباره این موضوع گفت: «ما به عنوان یک شرکت پیشرو در بازار تکنولوژی، می‌دانیم چگونه می‌توان با استفاده از تلفن همراه، خواسته استفاده‌کنندگان را با توجه به شرایط آنها برآورده کند . سامسونگ خود را ملزم می‌داند برای ارائه راهکارهایی با استفاده از تلفن‌های همراه و برنامه‌های SAP تلاش کند.»

با بوجود آمدن این فضا،شرکت‌ها می‌توانند امور اقتصادی خود را راحت‌تر انجام دهند و مدیران سریع‌تر و آسان‌تر تصمیمات آنی خود را انجام دهند. . این نظر می‌تواند به تولیدکنندگان شبکه و موبایل کمک کند تا با استفاده از امکانات سامسونگ و SAP دست به نوآوری بزنند و از قابلیت‌های هر دو شرکت برای خلق راه‌حل‌های مورد نیاز بازار استفاده کنند.

این اپلیکیشن به طور خاص برای برخی از صنایع درست شده است. در حوزه نفت و گاز، اپلیکیشن‌های مدیریتی در بررسی از محصولات مستحکم مثل : گلکسی تب اکتیو (Galaxy Tab Active) قرار گرفته و در حوزه امور مالی نیز اپلیکیشن‌های ویژه برای بانک‌ها درست شده است . اپلیکیشن‌های ویژه کسبه خرد و خدمات بهداشتی و درمانی نیز از جمله کارهایی هستند که سامسونگ تصمیم دارد با همکاری SAP برای کاربران این برند جهانی درست و وارد بازار کند.

اینجانب مهدي طیبی علاقه‌مند به تكنولوژي می‌باشم امیدوارم از مطالبی که می‌گذاریم لذت ببرید