امروز:5 اردیبهشت 1403

Adobe به زودی باگ های امنیتی Flash را برطرف می کند

اخیرا کمپانی Adobe خبر امنیتی مبنی بر اینکه در نرم افزار های Flash خود وجود یک باگ امنیتی را تایید می کند را منتشر کرد. به گفته ی این کمپانی ،این حفره ی امنیتی بسیار مشکل ساز است و بایستی به زودی برطرف گردد و تمامی پلتفرم ها را نیز درگیر خود خواهد کرد. این کمپانی همچنین تاکید کرد که از ورود هکر ها با استفاده از این باگ امنیتی، باخبر است و به فکر راه چاره ای برای حل این مشکل می باشد.

باگ امنیتی فوق ؛CVE-2015-5119  نام دارد و توسط گروه هکر Hacking Team شناسایی شده است که آدوبی با دیدن این باگ قرار است که به زودی آن را برطرف کند. این گروه هکر یک گروه معروف ایتالیایی است.

با این اوصاف، کمپانی Adobe اعلام کرده که این باگ امنیتی آنقدر ها که تصورش را می کنید، خطرناک نبوده و بایستی هکرها خیلی ماهر باشند تا بتوانند از این طریق سیستم فرد قربانی را کنترل کنند. در حال حاضر تمامی نسخه های Flash ارائه شده این شرکت تا به امروز دارای این باگ امنیتی می باشند و بایستی منتظر باشیم که قرار است Adobe به زودی باگ های امنیتی Flash را برطرف می کند .

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.