امروز:28 فروردین 1403

اپل: ۹۹ درصد از مشتریان ما، عاشق آیفون هستند

اخیرا کمپانی اپل ،دو ویدیوی تبلیغاتی منتشر کرده است که هر دو 30 ثانیه ای و متفاوت از هم هستند. در ویدیوی اول  مضمون آن این است که ۹۹ درصد از مشتریان ما، عاشق آیفون هستند و از رضایت مشریان در مورد آیفون صحبت کرده اند اما منبع دقیقی برای این ویدیو فعلا در دست نداریم و نمی دانیم که این موضوع به کدام گوشی اپل پرداخته است، اما بین یکی از این دو می باشد iPhone 6 وiPhone 6 plus اما مطمئن نیستیم. قبلا نیز ما در مورد رضایت علاقمندان به آیفون ویدیو هایی را مشاهده کرده بودیم اما با این وجود نیز برخی آمار نشان دهنده نارضایتی اخیر کاربران از آیفون های جدید را خبر می دهند.

 

 

ویدیوی دوم نیز به بخش قطعات سخت افزاری این گوشی ها اشاره کرده است و کمپانی اپل با ساخت این ویدیو توانست به خوبی به کاربر این موضوع را بفهماند که تمامی اجزای این گوشی ، هماهنگی لازم را دارند و به خوبی عمل می کنند:

وقتی شما یک تلفن را کاملا طراحی می کنید، تمام اجزای آن مانند یک سیستم در کنار هم قرار خواهند گرفت و به خوبی کار می کنند.

اشتراک گذاری

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.