امروز:28 اردیبهشت 1403

کیبورد لمسی و وایرلس K400 Plus لاجیتک وارد بازار می شود

برای شما هم پیش آمده که از کارکردن پشت میز خسته شوید و دوست داشته باشید کار با لپ تاپ تان را روی نمایشگر بزرگ تلویزیون انجام دهید ؟ یا دوست داشته باشید از کیبوردهای وایرلس به جای کیبوردهای معمولی استفاده کنید ؟

با آریامونز همراه باشید تا یک کیبورد وایرلس خوب به شما معرفی کنیم …

 

درحالیکه ست باکس ها و تلویزیون های هوشمند هر روز با امکانات بیشتری وارد بازار می شود ، استفاده از رایانه شخصی روی نمایشگر بزرگ برای کاربر بسیار لذت بخش است . کیبورد وایرلس لاجیتک برای مچ شدن با تلویزیون های هوشمند عرضه شده است . کیبورد لمسی و وایرلس  K400 Plus از سری K400 لاجیتک است که یک تاچ پد را با چیدمان کاملی از QWERTY همراه می‌کند.

در سمت چپ این کیبورد وایرلس یک کیبورد عادی تعبیه شده است که می توانید متن موردنظرتان را برای جستجو وارد کنید و در سمت راست کیبورد یک تاچ پد وجود دارد و از ژست های چندلمسی هم پشتیبانی می کند .

61YSBlG89CL__SL1152_

ابعاد این کیبورد وایرلس  350 در 140 در 20 میلی‌متر است و حدود نیم کیلوگرم وزن دارد و لاجیتک 18 ماه این کیبورد وایرلس را تضمین می کند.

این کیبورد با ویندوز ، اندورید نسخه 5 به بالا و سیستم عامل کروم کار می  کند و در بالای کیبورد دکمه های کم و زیاد کردن صدا و دسترسی سریع به نرم افزارها وجود دارد .

71On-AuBNJL__SL1220_

کیبورد K400 Plus در ماه جولای با قیمت 40 دلار به بازار عرضه می شود . شما تمایلی به خرید این کیبورد لمسی و وایرلس دارید ؟

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم