امروز:9 فروردین 1403

دکمه اختصاصی کورتانا بر روی لپ‌تاپ‌های توشیبا

دستیار صوتی یا همان کورتانا برای لپ تاپ های مایکروسافت در بیلد 9926  به ویندوز 10 اضافه شد و عرضه گردید.برای استفاده از کورتانا حالت ها و راه های مختلفی وجود دارد در این میان شرکت توشیبا قصد دارد کورتانا را برای لپتاپ های مبتنی بر ویندوز 10 خود به صورتی  اضافه کند که بتوان با دکمه ی مخصوصی کورتانا را بیدار کرد.با آریامونز همرا ه باشید…

کسانی که با دستگاه های ویندوزفونی کار کرده اند حتما پس از استفاده از کورتانا و استفاده از قابلیت های آن به این موضوع پی برده اند که این دستیار صوتی بهترین عملکرد را ارائه می دهد و بهترین پشتیبان می تواند باشد. همچنین می توان با استفاده از قابلیت  « Hey, Cortana » این دستیار صوتی را بیدار کرد.به منظور فعال کردن کورتانا در نسخه پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ کافیست بر روی قسمت جستجوی موجود در نوار وظیفه  کلیک کنید.

ولی باز هم توشیبا در فکر معرفی راه ساده تری برای ارتباط با کورتانا است و در تمام کامپیوتر های آینده خود این دکمه سخت افزاری را تعبیه خواهد کرد.

توشیبا به عنوان اولین شرکت ارائه این دکمه ها را در محصولاتش خواهد داشت البته ممکن است تا زمان عرضه رسمی ویندوز 10 دیگر سازندگان نیز این قابلیت را به محصولاتشان اضافه کنند.

به نظر می رسد این دکمه در لپ تاپ های توشیبا بر روی کیبورد خواهد بود ولی احتمال آنکه این دکمه بر روی موس و یا تاچ پد نیز قرار گیرد می رود.

نظر شما درباره ی کوتانا چیست؟

 

 

لیسانس نرم افزار کامپیوتر علاقمند به تمام زمینه های تکنولوژی و برنامه نویسی